חיפוש באינדקס עסקים

קמפיין החורף של CALA

פורסם מאת: בתאריך: 9 דצמבר 2014

 רשת הבוטיקים "קאלה" מציעה פריטים ייחודיים בשילובים שונים, ניואנסים והרבה סטייל. הפריטים, מתחלפים לאורך העונה בתדירות גבוהה בחנויות הרשת( ת"א, חיפה וירושלים) וגם בחנות המכוונת החדשה "קאלה אונליין", המציעה בנוסף קולקציה ייחודית רק לאתר במחירים נמוכים של עד 250 ₪, שנבנתה בהתאם לצרכים והרצונות של הלקוחות הרוכשות אונליין.

נטע גרטי, CALA קמפיין חורף 2015
בקולקציית חורף 2015 מבחר גדול של פריטי לבוש עשויים מבדים ומרקמים עשירים עם השפעות משולבות של מספר סגנונות (בוהו- שיק, רומנטי ואף גברי).  לצד הבגדים מוצגת  קולקציית אביזרים מרשימה הכוללת: נעלי סירה שטוחות או על עקבים, מגפונים, צעיפים, מטריות, כובעי צמר ולבד, ליין של תיקי קלאצ’ לערב ותיקים ליום יום, תכשיטים ועוד…
 
בקולקציה:
טוניקות אובר סייז מבדים חורפיים בסגנון אינדיאני- שבטי, הדפסי פרחים, סוודרים, ז’קטים  ואפודות עשויים מצמר ומלורקס , ז’קטים וחולצות פלאנל בהדפס משבצות, חצאיות צמר באורך ברך ובאורך מיני, טייצים מצמר, חולצות וסריגים המשלבים שיפון וצמר במראה של שתי שכבות, קרדיגנים וסריגים עם אפליקציות והדפסים בולטים, חולצות ערב מכופתרות במראה רומנטי, מעילי טרנץ’ ומעילים גדולים בסגנון צבאי ומבדי ג’ינס משופשף, שמלות שיפון וצמר במראה שנות ה- 50 ,שמלות בגזרה משולבת ומעניינת של חצאית מחוברת לחולצה, שמלות מקסי מבדי פליסה, שמלות מחויטות ושמלות בגזרות A של שנות ה-70 , שילוב של פרנזים בחצאיות, ז’קטים ועליוניות.
נטע גרטי, CALA קמפיין חורף 2015
מבחר שמלות ערב במחירים עד 350 ₪ – מיני צמודות וסקסיות, מקסי צבעוניות, שמלות רחבות מבדים רכים ובהדפסים שונים.
 
בנוסף קולקציית וינטג’ מקורית הכוללת מבחר של שמלות /חצאיות /חולצות משנות ה- 50 עד שנות  ה- 70 כאשר כל פריט הוא ’אחד מסוגו’ ואין שני לו.
צבעונית של שלכת: ירוקים, כתומים, בורדו, חאקי לצד כחול, זהב וכסף מטאלי, בנוסף סקלה של ורודים ושמנת .
 
מידות: 42- 36
 
טווח מחירים-
חולצות/ סריגים: 79-250 ₪, שמלות: 549- 149 ₪, חצאיות צמר: 240-329 ₪
מעילים וז’קטים: 179-799 ₪, מכנסיים: 335-240 ₪ , נעליים: 249-440
נטע גרטי, CALA קמפיין חורף 2015


עמוד זה נצפה: 448 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור