חיפוש באינדקס עסקים

קייט מוס בעונה שלישית עם מנגו

פורסם מאת: בתאריך: 12 אוגוסט 2012

קייט מוס בעונה שלישית עם מנגו. צילום: טרי ריצרדסון

מותג האופנה הספרדי הבינלאומי MANGO בחר בדוגמנית העל הבינלאומית קייט מוס, להוביל זו העונה השלישית את קמפיין החברה. מוס נבחרה להוביל את קמפיין עונת סתיו חורף 2012/13, אשר צולם על ידי צלם האופנה המוביל טרי ריצ’רדסון

MANGO בחרה שוב בקייט מוס כפנים של המותג מאחר והיא ללא ספק התגלמות ערכי האישה שמנגו שואפת להלביש: אישה אורבאנית, עצמאית ובטוחה בעצמה, יחד עם ההשראה שהיא מהווה בעולם האופנה.

לדברי קייט מוס: "העבודה עם MANGO מרגשת אותי כל פעם מחדש, במיוחד בצילומי הקמפיין לעונת החורף 2013. הצוות של MANGO מאוד מקצועי והעבודה זורמת בקלות, להצטלם לקמפיין על ידי טרי ריצ’רדסון זה תמיד כיף".

קייט מוס ממשיכה לעונה שלישית עם רשת האופנה הספרדית מאז שהחליפה את איזבלי פונטנה אשר כיכבה בקמפיין סתיו חורף 2011-12 של MANGO. מאז הוקמה החברה, בוחרת מנגו את הפנים החמות ביותר בתעשיית האופנה כפרזנטוריות של המותג.

לאורך השנים כיכבו בקמפיינים של MANGO סלבריטאיות מעוררות השראה כמו סקרלט ג’והנסון, פנלופה קרוז, מילה ג’ובוביץ’, ליזי ג’אגר, קרולינה קורקובה, נעמי קמפבל, אווה הרציגובה, אינס ססטרה, קלאודיה שיפר, כריסטי טרלינגטון ודיאן קרוגר.

קייט מוס בעונה שלישית עם מנגו. צילום: טרי ריצרדסון
קייט מוס בעונה שלישית עם מנגו. צילום: טרי ריצרדסון



עמוד זה נצפה: 478 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור