חיפוש באינדקס עסקים

רון קדמי בתערוכה בשבוע האופנה בחולון

פורסם מאת: בתאריך: 6 אוגוסט 2013

רון קדמי DUNEיריית הפתיחה לשבוע האופנה חולון שיתקיים בין התאריכים 13-19 באוקטובר 2013
ב-3 בספטמבר 2013 תפתח בחולון בפעם החמישית את העונה הישראלית לעיצוב בגלריות העירוניות בחולון. גם השנה יוצגו שלל תערוכות בתחום העיצוב על כל גווניו, זאת לצד התערוכות הבינלאומיות המוצגות במוזיאון העיצוב חולון.

אירוע פתיחה חגיגי יתקיים ביום שלישי ה 3 בספטמבר בשעה 21:00 ברחבת גלריית "החווה" בעיר בהשתתפות צמד הדואו האלקטרוני " The Hybrid Lavas "  המורכב מהבמאי,היוצר ואיש האופנה  נמרוד פלד והמוזיקאי אורי צידון, המוכרים באלטר אגואים שלהם הייבריד לאבה וריקו מונטנה .
טרום אירוע הפתיחה, תיפתחנה לקהל הרחב, החל מהשעה 19:30 הגלריות הנוספות ברחבי העיר.

תערוכות חוצות של הצלם רון קדמי – DUNE 13
צלם אופנה הוותיק, רון קדמי יציג בגלריית החוצות בדוב הוז סדרת צילומים בשם Dune 13 השואבת השראתה מספר המדע הבדיוני "חולית" מאת פרנק הרברט. חולית דן באקולוגיה ובו עולם דמיוני עשיר ומפורט השואב השראה רבה מתרבויות ערב, המיסטיקה הסופית והיהודית. 
מקור ההשראה של רון לדמויות המצולמות הן ׳בנות גישרית׳, מונח הלקוח מספר הזוהר, המכון לאותן  נשים אשר הוכשרו הכשרה רוחנית וגופנית וניחנות ביכולות על חושיות. הנשים  המנהלות את מסדר בנות גישרית פועלות תחת תכנית רבייה שעתידה להביא ללידתו של ׳ האדם האולטימטיבי.
בנות גשרית של רון קדמי מצולמות כשלראשן מסיכות מתוך סדרה חדשה שנעשתה בטכנולוגיה מסורתית על ידי צמד יוצרים ממוסקבה – studio larossa המתמחים ביצירת מסכות בטכנולוגיה מסורתית אותה למדו מיוצרי המסכות וונציה לצד שימוש בטכנולוגיה עכשווית.
רון בחר לצלם את סדרת צילומים במדבר הצחיח  – מכתש רמון במקום הנקרא – הנגרייה . נוף מדברי , קשה , צחיח , בעל טקסטורות עוצמתית של הסלעים שבו ,המזכירים לוחות עץ חתוכים מהנגרייה, כהומאז’’ לכוכב הלכת אראקיס מהספר חולית.

תערוכת יחידהצלם יניב דרעי של הצלם יניב אדרי. אוצר ראובן כהן, גלריית המשכן "בית מאירוב"
צלם האופנה יניב אדרי עומד במרכזה של תערוכת יחיד הנושאת את שמו בה יוצגו מגוון רחב של אימגי’ם המשקפים את יצירתו בחמש עשרה שנות פעילותו בשדרת עיצוב האופנה הישראלית.  אדרי הפעיל בעולם האופנה מאד סוף שנות ה90 נחשב לפורץ דרך בתחום צילום האופנה בישראל. הוא סלל דרך לדור חדש של צלמי אופנה, באופן בו הוא צילם כמו גם בהתייחסותו לאובייקט, לסביבה, ולדינאמיקת הצילום עצמה.

א ה ב ה   ח ד ש ה . אוצרת  תמר קרוון , גלריית החווה

המושג "אהתמר קרווןבה חדשה" נמצא במרכז התערוכה הקבוצתית אותה אוצרת תמר קרוון. מעצבי אופנה, צלמים, ציירים, אמנים ואושיות אופנה מציגים את האינטרפרטציה האישית שלהם לנושא אהבה חדשה. חלקם מציגים את התאהבות חדשה בשדה אומנות בו לא עסקו קודם לכן ואחרים מציגים את הפרשנות האישית שלהם למושג "אהבה חדשה".
המשתתפים ע"פ סדר אקראי: דורין פרנקפורט, יואב הירש, מעיין גולדמן, אודליה ארנולד, דני קרוון, עמית ישראלי, תמר קרוון, אניה מרטירוסוב, מוטי רייף, מור כפיר, אלין אלג’ם, טניה ג’ונס, מעין לוי אלנטק
תמר קרוון, ילידת תל אביב, הינה בתו של הפסל הבינלאומי דני קרוון. תמר הינה צלמת, סטייליסטית, אוצרת ואושיית אופנה.
שד’ דב הוז
                   
תערוכות נוספות שיוצגו במהלך העונה:
תערוכה ראשונה משותפת של המעצב הגרפי והארט דירקטור, רפי דייגי והצלם עודד קליין אשר מציגים עיצובי תקליטים מכל הזמנים שיצרו יחד (אוצר: אודי רוזנוויין), תערוכת צעצועים ומשחקים של מעצבים ויוצרים ישראליים התערוכה תדון בהמצאת רון קדמי DUNEמשחק מראשית הדרך:  חשיבה, חקר, עיצוב והכנה סופית ובצוע. (אוצרת: יהודית ברכה), רוני סומק בעיני מעצבים ואמנים  (אוצר: דר’ גיא מורג צפלביץ), תערוכה יחיד למעצב האופנה אלון ליבנה, תערוכת עיצוב תכשיטים של מעצבים מפולין (בשיתוף המכון הפולני בתל אביב ומוזיאון העיצוב חולון), תערוכה המציגה אוסף פריטים של המעצבת יפה מאיר מעוצבים בסגנון ה"ממפיס" (אוצר: אריה ברקוביץ), "6 על 6" פרויקט חגיגי החולש על כל הגלריות העירוניות ומציג סדרת תערוכות בתחומי העיצוב השונים לרגל יומולדת 66 למדינה (אוצרות: מכון טכנולוגי חולון), תערוכה למעצבת דליה ברקי שהופכת שאריות של פלסטיק תעשייתי ותבניות אפיה עגולות לגופי תאורה ועוד.

הכניסה לגלריות העירוניות בחולון ללא תשלום
גלריות חולון:
גלריה ע"ש חנקין- רחוב חנקין 109,חולון, טלפון: 035590021
גלריית החווה -רח’ הנחושת פינת רח’ המלאכה, א.ת חולון,
טלפון: 035596590
גלריית המשכן "בית מאירוב"- רח’ הרצפלד 31, חולון, טלפון: 036516851
שד’ דב הוז משתרעות מנתיבי  איילון ועד ככר סטרומה בחולון.
גלריית "ויטרינה", המכון הטכנולוגי חולון, רחוב אליעזר הופיין 63, חולון
 רון קדמי DUNE

יניב דרעי

 



עמוד זה נצפה: 461 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור