חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית סתיו-חורף 2014/15

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 אוקטובר 2014

רשת האופנה והאקססוריז המובילה TOP TEN משיקה את קולקציית סתיו- חורף 2014/2015, אשר מורכבת מהטרנדים הבולטים במסלולי תצוגות האופנה של המעצבים המובילים בעולם.
טרנד ה- Cool & Color  הצבעוני והספורטיבי, טרנד ה- Mellow breeze , המושפע מצבעוניות הרמונית ופסטלית, ה- Urban folk שמושפע מסגנון הBOHO וטרנד ה- Mysterious black  שמאופיין במראה גותי.
לאור ההצלחה לה זוכים תכשיטי ה- Real Gold collection – תכשיטים בציפוי זהב אמיתי – העונה הקולקציה מתרחבת!

TOP TEN מביאה משב רוח רענן בתחום האקססוריז בארץ, ומציגה גם העונה מגוון רחב של תכשיטים, תיקים, ארנקים, אביזרי חורף (צעיפים, כובעים, גרביים וגרביונים) אביזרי שיער, משקפי שמש, והנעלה. הקולקציות עשירות במגוון סגנונות ובהתאם לחידושים בעולם האופנה, כך שהחנויות מתרעננות בפריטים חדשים מדי שבוע.

ההשראות לעיצובים, אשר נתמכים מהטרנדים העולמיים, מותאמים ללקוחה הישראלית ומאפשרים לה לשדרג את הופעתה למקסימום שיק וסטייל.

בין הטרנדים הבולטים בקולקציית חורף 2014/2015:

Cool & Color

טרנד בולט לעונת החורף הקרובה המאופיין בספקטרום צבעוני עם נגיעות של מוטיבים ספורטיביים, המושפעים מאופנת הקולג’ האמריקאית ובשילוב של צבעים בוהקים וזרחניים, כמו צהוב, טורקיז, ורוד, כחול רויאל, חרדל וצבע הג’ייד שמאוד פופולרי בחורף זה.
ניתן לראות בקולקציית התיקים של TOPTEN משחקי צבע שמשדרגים את הפריט ואת ההופעה הכללית. בקולקציית התיקים נעשה שימוש בטכניקות של חיתוכי לייזר במראה של רשת ספורטיבית, בבדים מיוחדים וחומרים חדשים כגון סקובה ודמוי עור מבריק.
להשלמת המראה שנרקם ממשחקי שכבות ונגיעות של צבעים ניתן למצוא ברשת TOPTEN מגוון צעיפים בצבעוניות מגוונת, צעיפי אובר- סייז בעלי סריגה עבה, צעיפי לופ דמויי פרוות במגע קטיפתי, גרבי ברך בשלל דוגמאות ג’אקרד וכובעי קסקט עם הדפסים ואמירות מעולם הסלנג הצעיר והבועט.
קולקציית התכשיטים נבנתה מנגיעות של צבעים, החל משילובי אבנים צביעות מיוחדות של מתכות כגון אפוקסי ושילובי חוטים ובדים אשר יכולים לשדרג כל מראה חורפי וקודר לצבעוני ועליז.

Mellow breeze

טרנד נוסף שבולט בחורף הקרוב הוא ה- Mellow breeze, המאופיין בצבעוניות הרמונית וחמימה עם משב רוח קליל המושפע מסילואטים של תקופת הסיקסטיז, ברוח אלגנטי ונשי.
הגוונים השולטים בטרנד הינם גווני הפסטל: ורוד בהיר, מנטה, בז’ ואפור בהיר, אשר משרים אווירה רכה ונעימה לימים הקרים.
ברשת TOPTEN  קיימים מגוון של פריטי אופנה המשלבים חומרים כגון ז’מש, בדי טוייד, לבד ודמוי פרוות אשר אופיינים לחורף, והעונה הם יגיעו בגוון הפסטלי.
להשלמת המראה ניתן למצוא תיקים קשיחים עם סגירות מתכת חדשניות, תיקי מיני בגיזרה אופיינית לשנות ה-60 בשילוב רצועות העשויות משרשראות מתכת, כובעי מגבעת העשויים 100% צמר, כפפות לבד עם נגיעות של כפתורים, דמוי עור ובדי טוייד נעימים למגע ומחממי אוזניים עם פרוות ובדים סרוגים.

Urban folk

טרנד בולט נוסף לחורף 2015 מושפע מאופנת ה-BOHO שהחלה בקיץ האחרון וממשיכה גם לחורף הקרוב. הטרנד מתאפיין בנגיעות אתניות ואקלקטיות בשילובי הדפסים פולקלורים עם נגיעות של הדפסים אצטקים.
בהשראת הטרנד ניתן למצוא ברשת TOPTEN תיקי ז’מש מעור אמיתי, הרבה פרנזים, חיתוכי לייזר עם מוטיביים אתנים המשלבים צורות גיאומטריות, אריגים והדפסי מוזייקות בתיקים ובצעיפים.
בנוסף ניתן למצוא ברשת, קולקציית תכשיטים ייחודית עשויה בעבודות יד עם ליפופי חוטים, שזירת חרוזים, שרשראות מאסיביות עשויות מעץ בעלות ניחוח אתני, אשר מעשירות את הלוק לכל מי שחושקת במראה האוריינטלי –  והכל בצבעוניות של  גווני היין והברי לצד צבעי חורף מובהקים כמו חום וקאמל.

Mysterious black

הצבע הדומיננטי של החורף הוא ללא ספק השחור. שילובי טקסטורות, מעברים של שקוף ואטום, מאט מול מבריק וטקסטורות שונות אשר מהוות משחק בגווני השחור ומעצימות את המראה המעט גותי והמסתורי של החורף.
בקולקציית התיקים והארנקים ניתן למצוא תיקים המשלבים הדפסים מהעולם המיסטי, תיקים וארנקי קווילט (תיפורים אשר יוצרים דוגמא תלת ממד על גבי הבד), שימוש במתכות ורוכסנים לצד בדי דמויי פרווה אשר מהווים טרנד חשוב בחורף 2015. בנוסף ניתן למצוא נגיעות מטאליות אשר כיכבו בתצוגות החורף בעולם.
גם בגזרת התכשיטים ניתן למצוא קולקציה שחורה עשירה במוטיבים ומתכות דמוי תחרה אשר מדמות מראה של קעקוע, סמלים מיסטים, שילובי צבעי מתכות בפריט אחד אשר יוצרות מראה דרמטי ואופנתי המתאים ליום או לערב.

קולקציית Real Gold collection

לאור הצלחת הקולקצייה בעונה הקודמת, רשת TOPTEN  מרחיבה את קולקציית התכשיטים המצופים בזהב אמיתיK 14.  בנוסף לשרשראות נוספה קולקצייה עשירה של טבעות, עגילים וצמידים בעיצובים התואמים לטעמה של הלקוחה הישראלית ולסגנונה האישי  ובמחירים אטרקטיביים.
שרשראות החל מ- 79.90 ש"ח, טבעות החל מ- 39.9 ש"ח, עגילים החל מ- 39.9 וצמידים החל מ- 39.9 ש"ח.

קולקציית לקים-  חורף 2015
קוקלציית צבעי חורף חדשה ומרהיבה בשלל צבעי החורף האופנתיים ועכשווים: החל מצבעי פסטל, אפורים  וניודים (Nude), צבעי הברי והבורדו, צבע הג’ייד העמוק ועד לצבעים בוהקים המתאימים לטרנד הצבעוני כגון סגול, כחול, ירוק וכתום.
מחיר  לק בודד 14.90 ₪, 2 לקים ב- 19.90 ש"ח.

קולקציית תיקי עור

השנה מתרחבת קולקציית תיקי העור וניתן למצוא גזרות ושילובים עדכניים  ואופנתיים במגוון גדלים וצבעים עם שילובי ז’מש, פרנזים  ומתכות. החל מ- 249.90 ש"ח.

מחלקת נעליים
העונה רשת TOPTEN מתחדשת בקולקציית נעלי בובה מרהיבה ואופנתית, עם נגיעות עכשוויות, כמו חיתוכי לייזר בצורות גיאומטריות, שילובי פרנזים בסגנון אתני וכד’. בנוסף קולקציה צעירה של נעליי סניקרס slip on)) בגיזרה חדשנית וספורטיבית עם שילובי בדים מיוחדים כגון: ג’ינס, דמוי נחש וקווליט. מחירים החל מ- 39.90 ש"ח.

קולקציית גאלרי

תכשיטי אופנה איכותיים ומיוחדים בעלות מראה מאסבי ומרשים ללוק אופנתי ולמעיזות שבינינו, עם שילובי אבנים, חרוזים ועבודות יד. מחירים החל מ- 49.90 ש"ח.

קולקציית גברים
קולקציית קפסולה המותאמת לגברים, ניתן למצוא תכשיטים המשלבים עור אמיתי ותכשיטי סטייניסטיל איכותיים ועכשווים. כמו כן בקולקציה ניתן למצוא ארנקים, צעיפים וכובעים. מחירים 29.90 – 99.90 ש"ח.


מחירים:

טבעות: 19.90-49.90 ש"ח
צמידים: 19.90-49.30 ש"ח
שרשראות: 19.90-89.90 ש"ח
תיקים: 79.90-220.90 ש"ח
כפפות/צעיפים/כובעים : 29.90-89.90 ש"ח



עמוד זה נצפה: 405 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור