חיפוש באינדקס עסקים

קסטרו – קולקציית אביב קיץ 2013

פורסם מאת: בתאריך: 11 פברואר 2013

קסטרו - קולקציית אביב קיץ 2013רשת האופנה קסטרו השיקה אתמול (10.02.2013) את קולקציית אביב קיץ 2013 לנשים וגברים. לדברי אתי רוטר – מנכ"ל משותף בקסטרו "הקולקציה נוצרה מתוך הדיאלוג המיוחד המתרחש מדי יום בסטודיו הייחודי של קסטרו. שיחה שמאחדת לתוכה את כל הערכים שמתוכם נוצרת מדי עונה שפה עיצובית אחידה וחדשה: תל אביבית ואורבנית, סקסית, מלאת שמחת חיים, ומשלנו".

  • קו ה-red נשים

WILD & BLACK – הקולקציה החדשה שבמרכזה קבוצת השחור והלבן שכולה מחווה לימי המוד – תרבות השוליים הבריטית הפרועה שסחפה את הדור הצעיר בלונדון של תחילת שנות השישים.

בקולקציה החדשה בחרו מעצבי קסטרו ליצור פרשנות חדשה ועדכנית לסגנון המוד, כפי שדמיינו את התקופה, לו היתה מתרחשת בשנת 2013, ובקולקציה בולט השימוש בקונטרסט גרפי בין שחור ולבן, בשימוש בדוגמאות בולטות כגון פסים, משבצות שחמט, דפוסי מעויינים, משטחי צבע מנוגדים (קולור בלוק), ושימוש במגוון של טקסטילים שונים כגון כותנה, ג’רסי, פרנץ’ טרי, סריגים דקיקים, ושיפון.

מטאלי – האפקט המטאלי נוכח בקולקציית הנשים החדשה של קסטרו ומאיר את מלתחת הקיץ של 2013.

המגמה המתכתית המנצנצת מוסיפה טוויסט מעט עתידני למראה, והקיץ נוכחת במטאליות גם צבעוניות, כשלצד צבעי הזהב והכסף נוספים אליה גוונים חדשים כגון שחור וכחול מטאלי.

את העידון הנוסף מקבלת המגמה המטאלית משילובי חומרים מנוגדים.

פרחים – התפתחות הטכנולוגיה נוכחת במיוחד בקולקציה החדשה, בזכות השימוש בטכניקות חדשות של דפוס דיגיטלי, המאפשרות מראה ריאליסטי מאי פעם ושימוש בעיבודי תמונה ברזולוציות גבוהות במיוחד.

קבוצת פריטים בהדפסי פרחים דיגיטליים נוצרה העונה בהשראת ציורי פרחי הרוקוקו המעודנים והתפוחים, בגרסה צבעונית ורוויה וגם בגרסת שחור-לבן.

רקמה – הרקמה מככבת בפריטים רבים בקיץ 2013, עם שלל טכניקות ופיתוחים שמותחים את גבולות הטכניקה המסורתית אל כיוון חדשני וטכנולוגי, אם בשימוש על גבי טקסטילים שקופים או רקמות תלת מימד דקורטיביות, חיתוכי לייזר, חרוזים, פאייטים ואפקטים שונים, ויוצרת חיבור חדש ומרתק בין מסורת לטכנולוגיה, ובין אתניות לעתידנות.

  • קו ה-black נשים

בעונה הנוכחית קו ה-Black המוקפד והלָבוש, קיצי ונינוח במיוחד. מזג האויר הישראלי הופך אלמנט חשוב במראה, והוא משפיע על בחירת משקלי הבדים, האיכויות השונות, והקולקציה מתאפיינת במגוון בדים נושמים כגון כותנה-ויסקוזה, בדי וואל ושיפון קלילים, וכן אריגי הטנסל, העשויים משבבי עץ טבעי בתהליך ידידותי לסביבה.

WILD & BLACK – בקו ה-Black מתבטאת מגמת השחור והלבן לאורך כל העונה ושואבת השראה מן הסיקסטיז.

כאן היא מותאמת ל-Black באמצעות שימוש בשפה גרפית, אלגנטית ומחוייטת, עם שלל מחשופי סירה בניחוח רטרו, צללית A טרפזית הצמודה בחזה ומתרחקת מן הגוף בירכיים, ושימוש באלמנטים קונטרסטיים.

כחול – כחול הופך לצבע החשוב ביותר בעונה הנוכחית, וקשת גווניו של הצבע משתקפת בקולקציית ה-Black לנשים, עם סקאלה צבעונית שנעה בין כחול קובלט חי לכחול שמיים מעודן, כחול הענב האפרפר בהיר עם מבחר טקסטילים במגוון משקלים כגון קרפ דה שין, ג’רזי, כותנה, ושיפון.

התפתחות טכניקת הדפוס הדיגיטלי המאפשרת יצירת הדפס פרוצס ריאליסטי ומדויק, מלא בפרטים וגוונים, ומאפשר הדפסי נוף מפורטים, תלת מימדיות של פרחים ואיכות גבוהה של עיבוד תמונה.

מטאלי – את תחילת העונה פותח קו ה-Black בפרשנות חורפית למגמה המטאלית, עם קבוצת סווטשירטים בגווני אפור מלאנז’, עם עיטורים במראה שנדליר מאבנים וקריסטלים מנצנצות.

פרשנות קלילה יותר מציגים בקבוצה סריגי רשת דקיקים מטאליים בגווני ורוד ותכלת, וסריגים בסריגת שינוי גוון הדרגתי הנעים בין ורוד ועד תכלת מטאלי.

גם בשיאה של העונה משתקפת המגמה המטאלית במלואה, עם קבוצה חגיגית לקראת האביב וחג הפסח, הנשענת על גוונים מטאליים, ומתפתחת לשילובי שמנת וזהב ונגיעות הדפסי נחש בבדי שיפון קלילים, והדפס הנחש מלווה גם את נעלי העונה.

  • קו ה-blue נשים

הבשורה החשובה של קו ה-Blue, קו הג’ינסים המנצח של קסטרו, טמונה בקיץ 2013 במנעד צבעוני של שטיפות שנע בין בהיר ומולבן עד כהה וגולמי.

מבין שלושת הטונים של העונה החדשה הגוון הדומיננטי ביותר הוא ה-Bright: הג’ינסים מתבהרים מאוד, ומבשרים על מגמה קיצית מולבנת ושטופה.

גם משקלי בדי הדנים קיציים, דקים ונושמים במיוחד, ובחלק מן הדגמים נוכחים טיפולים ושטיפות קרעים והמראה ה"מכוסח".

אביזרים – קולקציית האביזרים מהווה קטגוריה חשובה ומוביל, עם מגוון רחב במיוחד של אביזרים להשלמת המראה כגון, תיקים, חגורות, משקפי שמש, תכשיטים ועוד.

אלה משלימים בהרמוניה את קולקציית האופנה, ומתכתבים עם קשת ההשראות, המגמות והצבעוניות של מעצבי קסטרו, מדי עונה.

משחקי שחור לבן קונטרסטיים מקבלים במה באמצעות קולקציית תיקי יד וינטג’יים עם משחקי שחור לבן ואבזמי זהב, משקפי שמש עם דוגמת שחור לבן גיאומטרית, נעלי סליפר-מוקסין במשבצות שחמט, נעלי עקב מחודדות וגם בגזרת פיפטואו פלטפורמה עם פסי שחור לבן, חגורות וכובע קש.

  • קו ה-red גברים

את ההשראה לעונת אביב-קיץ 2013 של קסטרו מן שאבו העונה מעצבי בית האופנה מן החיבור בין עולם טבעי וטרופי, לבין טכנולוגיה ותרבות דיגיטלית, עם קריצה מעט נוסטלגית אל ימי מסיבות הרייב והטכנו של שנות התשעים.

בקו ה-Red הקז’ואלי בולט העונה עושר של דפוסים דיגיטליים, המחברים העונה בין העולמות השונים, באמצעות הדפסי אבסטרקט והדפסים בסגנון הוואי והטרופיקנה, בפרשנות של צבעוניות מעודנת ופסטלית, צביעות בטבילה (דיפ דיי), אפקטים של מעברי צבע הדרגתיים, ושימוש בבדים טכנולוגיים כגון ניילון ורשת.

המראה העונה הוא קליל, משוחרר ומתרחק מקוי הגוף. כך למשל טי שירט בדפוס דיגיטלי אמורפי נלבשת עם ז’קט ניילון לבן רפוי ומשוחרר, ומכנסי שורטס מחויטים.

  • קו ה-black גברים

קו ה-Black מקפיד על מראה נקי, גיאומטרי ומינימליסטי, עם דגש לגזרות מחויטות וטקסטורות מעודנות.

הצבע הלבן, החשוב במיוחד בעונה הנוכחית, מהווה מעין קנבס חלק ונקי בקולקציה, והוא הופך לגוון מתווך בין שני הקווים Red ו-Black.

החליפה והחולצה הגברית ניצבות במרכז הקולקציה, והן מקבלות שלל פרשנויות עדכניות, באמצעות סקאלה צבעונית חדשה, אך גם במגוון טקסטורות שיוצרות בה עניין ויזואלי.

צבעי העונה נשענים על סקאלה פסטלית כגון ניוד, תכלת וורוד, ונעה עד צבעים קלאסיים של מראה הסמארט: כחול צי, שחור ואפור.

מראה הגוון האחיד בולט העונה במיוחד בקו ה-Black. חולצות האריג מתכתבות עם צבעוניות החליפות והן נלבשות בגוון טון-על-טון עם החליפה, למשל בחאקי, תכלת וכחול, או בשילוב ורוד בהיר ומעושן, וחליפה חלקה הנלבשת עם חולצת פרחים.

  • קו ה-blue גברים

קולקציית הג’ינס של קסטרו מן נעה בין שתי סקאלות צבעוניות ומנוגדות: מבהירים מאוד עד כהים מאוד ללא שטיפה, ואלה מתחברים יחד באמצעות הצבע הלבן.

המראה המוביל בקבוצה מבשר על מגמת המראה הכולל מפריטי Raw Denim – פריטי ג’ינס לא מכובסים, במראה אינדיגו טבעי, הנלבשים עם טי שירטים לבנות וצחורות, לצד ג’ינסים בהירים מאוד עם קרעים במראה "מכוסח".

 

קסטרו - קולקציית אביב קיץ 2013. צילום: גורן ליובונציץ

קסטרו - קולקציית אביב קיץ 2013. צילום: גורן ליובונציץ

קסטרו - קולקציית אביב קיץ 2013. צילום: גורן ליובונציץ

קסטרו - קולקציית אביב קיץ 2013. צילום: גורן ליובונציץ

קסטרו - קולקציית אביב קיץ 2013. צילום: גורן ליובונציץ
קסטרו – קולקציית אביב קיץ 2013. צילום: גורן ליובונציץ.



עמוד זה נצפה: 517 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור