חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית סתיו חורף 2013-14 של המעצב רונן חן

פורסם מאת: בתאריך: 6 אוקטובר 2013

מעצב האופנה רונן חן משיק את קולקציית סתיו-חורף 2013-14, השואבת את השראתה ממגוון אקלקטי של מקורות השראה, מכרמים ועולם היין ועד לחיבור בין עולם האופנה והספורט.
קטלוג החורף בכיכובה של הפרזנטורית יעל גולדמן צולם בהשראת יצירותיהם של הציירים ההולנדים הגדולים של המאה ה-17, מרמברנדט ועד ורמיר.

הקולקציה נחלקת למספר קבוצות:
קולקציית סתיו חורף 2013-14 של המעצב רונן חן
Vineyard: 
גזרות א-סימטריות רכות לצד סילואטות משוחררות בקווים נקיים, בצבעי עולם היין. כרמים מוריקים ואשכולות ענבים סגולים מתפקעים, מרתפי יין מלאים ופריחת החרדל. שמלות, חולצות וטוניקות במראה אוברסייז מככבות לצד מכנסיים בגזרת רגל צרה או חצאיות א-סימטריות. לצד פריטים בצבעוניות אחידה מככבים דפוסים מנומרים וגיאומטריים.

Present Simple:
קבוצה השואבת את השראתה מאדריכלות ההיי-טק על קוויה הנקיים והפשוטים והאלמנטים הגיאומטריים. בעיקר שמלות וחלקים עליונים בקווים נקיים מאד, כאשר בכל פריט יש אלמנט מרכזי חזק ובולט לעין. שחור, פוקסיה, טבק וגוונים של אפור מככבים על פריטים קרובים לגוף או במראה אוברסייז.

Nostalgia:
אוסף פריטים השואב השראה ישירה משנות ה-30 וה-40 של המאה ה-20. חליפות הטוויד, הז’קטים הצבאיים והגזרות המלוות בדייקנות את קווי הגוף מקבלים טוויסט מודרני  ונטבלים בצבעים חמים כמו זית, דבש וחלודה, לצד צבעי מלאנז’ אפורים ושחורים. השראה נוספת לקבוצה זאת היא טכנולוגיית הפיקסלים המוצאת את דרכה לקולקציה באמצעות הדפוסים. גזרת שעון החול הקלאסית והנשית מועצמת באמצעות קווי מתאר שחורים וחיתוכים אורכיים מחמיאים.

Electric Evenue
:
קבוצת קז’ואל אורבאנית בכחול אלקטרי, שחור ואפור המשלבת בין השראות מעולם בגדי הגברים עם קווים גיאומטריים חדים לבין השראות מעולם הספורט הניכרים בסריגים, בחיתוכים ובשילובים ביניהם וכן בשימוש באלמנטים כמו תפרים חיצוניים ורוכסנים בולטים.

רונן חן ממשיך לחקור את נושא החומרים והטיפול בהם, ומציג מיני-קבוצה נוספת של קז’ואל מטופל תחת השם Acid Wash, והיא כוללת אוסף מצומצם של פריטים במראה שטוף ומהוה בהשראה גברית/צבאית ייחודית למעצב. הפריטים נתפרים, נצבעים, עוברים כיבוס מיוחד בו הצבע דוהה ונוצרת טקסטורה חדשה של שבירות, ואז נצבעים פעם נוספת בספריי. התוצאה: פריטים שטופים ומהוהים במראה used, כאשר כל פריט מקבל את הטקסטורה והגוון שלו, שאינם זהים לפריטים האחרים.

בדי החורף הם: ג’רסי במבחר עוביים, ויסקוזה באריג וסריג, משי, דנים צבוע, טוויל כותנה, שיפון, קופרו, פרנץ’ טרי, צמר ופליס.

את קולקציית הבגדים מלווה ומשלים אוסף אביזרים רחב של תיקים, צעיפים וחגורות, חלקם מיובאים וחלקם בעיצוב רונן חן, וכן תכשיטים של המעצבות הישראליות אאורה וסאשה.

להשיג ב-18 חנויות רונן חן בישראל וב-2 חנויותיו בלונדון.
לכתובות: www.ronenchen.com

קולקציית סתיו חורף 2013-14 של המעצב רונן חן

קולקציית סתיו חורף 2013-14 של המעצב רונן חן

קולקציית סתיו חורף 2013-14 של המעצב רונן חן

קולקציית סתיו חורף 2013-14 של המעצב רונן חן
צלם: אלון שפרנסקי

 



עמוד זה נצפה: 553 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור