חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית ספורט לנשים לחורף 2010 של אדידס

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 נובמבר 2009

קולקציית הנשים של אדידס

קולקציית הנשים של אדידס לחורף 2010 מציגה גזרות ספורט מעוררות השראה ומסוגננות תוך כדי שילוב של טכנולוגיות ספורט מובילות עם חדשנות עיצובית. הפילוסופיה של הקולקציה החדשה שואבת השראתה מהרוח והקצב של הקמפיין הפירסומי Me, Myself"" המעביר וממחיש באופן ברור את הפוקוס בחזרה אל האישה עצמה.
קולקציית הספורט לנשים של אדידס לחורף 2010 כוללת ביגוד ונעליים שפותחו באופן חדשני בצבעוניות מלאת חיים, הדפסים דינאמיים, גרפיקות בולטות ועוד תוך שימוש בטכנולגיות החדשות ביותר מעולם האימון, יוגה וחדר הכושר שפותחו במיוחד עבור נשים, כגון: טכנולוגיית מיפוי הגוף ועוד.
הקולקציה הנוכחית כוללת את קו ה- Clima 365- קו האימון המותאם והפונקציונלי ביותר לנשים שקיים היום. הכולל טכנולוגיות מיוחדות המותאמות לנשים  ותומכות בכל הצרכים של אימוני הנשים בכל תנאי מזג אוויר, לא משנה כמה קשה האימון.
הקו החדש של קולקציית האימון, adilibria כולל גזרות רכות ונשפכות בשילוב הטכנולגיות המובילות של אדידס ללא פשרות על עיצוב וסגנון.
בקו היוגה של הקולקציה Yatra,  ניתן למצוא בדים שהותאמו במיוחד ליוגה ומאפשרים חופש תנועה  גדול עם בדים רכים ועשירים כמו בד Tencel® ובד מודל לנוחות מושלמת.
קולקציית הנשים של אדידס היא חלק  מתוכנית Better Place למען איכות הסביבה של אדידס. כדי שפריטים ישתיכו לתוכנית הזאת הם חייבים לבוא ממקור בר-קיימא, להיות מיוצרים מבלי שימוש בחומרים כימיקליים מסוכנים ולהיות מיוצרים במפעלים בעלי פיקוח וסטנדרטים של גבוהים ביותר עם מערכות ניהול פסולת במקום. אדידס בוחנת שוב ושוב את החומרים הידידותיים לסביבה בהם היא משתמשת, ביניהם ניתן למצוא : כותנה אורגנית, בדים ממוחזרים, פוליאסטר ממוחזר, ובד Tencel® העשוי מסיבי עץ האקליפטוס ולא פוגע בסביבה בעת יצורו.
את קולקציית אדידס נשים ניתן להשיג ברשת חנויות אדידס, דיוטי פרי ספורט, מגה ספורט  ובחנויות הספורט המובילות.
מחירי הקולקציה :
חולצות: 160 ₪- 250 ₪
מכנסיים/טייצים: 199 ₪ – 299 ₪
ג’קטים/ מעילים: 300 ₪ – 600 ₪
נעליים: 300 ₪- 700 ₪ 

קולקציית ספורט לנשים לחורף 2010 של אדידס



עמוד זה נצפה: 500 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור