חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית לקים לעונה הקרה – Ethnic princess, ORLY

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 נובמבר 2010

קולקציית לקים לעונה הקרה - Ethnic princess, ORLYיצרנית הלק האמריקאית, ORLY, משיקה לקראת  סתיו חורף 2011 קולקציית לקים מרהיבה בהשראת נסיכות פולקלוריסטיות – Ethnic-princess.

קטיה שו – מדריכה ראשית של ORLY: "בעשור האחרון אין דבר רלוונטי יותר משימור הפולקלור ועבודות היד של עמים ושבטים שונים, ההולכים ונכחדים".

עתה, במראה החורף של החברה נפרצו כל המחסומים ו-ORLY הצליחה להזכיר לנו שאופנת הלק היא לא רק צבעים, גוונים וטקסטורות אלא תרבות הנשענת על מנהגים ומסורת אופנתית מרתקת.

הקולקציה שעוצבה כאמור בהשראת נסיכות פולקלור בריטיות, סקוטיות, בלקניות ורוסיות הצליחה לשלב בין הרובשקה והקוסובורוטקה (הרוסיות) לקילט הסקוטי האופייני העשוי מצמר שזור הרקום באריג טוויל.

את המראה מובילה דוגמנית יפיפייה הלבושה בהתאם לאותן השראות. מרכז העיטור הרקום בחולצתה שאב השראתו מסמל עתיק של מסדר הבירית  (מסדר אבירים אנגלי מימי הביניים) ולהשלמת הלוק אובזרה הדוגמנית בשרשרת פנינים אופיינית לפניני מפרץ קוטור (דלמטיה) שבקרואטיה.

גווני הלק בקולקציה החורפית מזכירים את כלי הפורצלן העתיקים ובהתאמה לתלבושות אתניות עממיות קדומות. בקולקציה ארבעה גוונים חדשים:אפור תכלת מנצנץ קלות, ורוד סטאן עתיק, סגול אתני ובורדו שבטי.



עמוד זה נצפה: 498 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור