חיפוש באינדקס עסקים

טיפול סידן לחיזוק הציפורניים – ORLY

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 אוקטובר 2010

ברפואה המשלימה יודעים זה אלפי שנים כי הציפורניים הן חלון ראווה המשקף את המצב הבריאותי הפנימי. כבר טיפול סידן לחיזוק הציפורניים - ORLYבמאה החמישית לפני הספירה היפוקראטס, "אבי הרפואה המודרנית", הצביע על הקשר בין ציפורניים ואבחון מחלות. כיון שתפקידן של הציפורניים מצומצם יחסית
לתפקידם של איברים אחרים הן האחרונות בתור לספוג את הרכיבים החיוניים  (למשל ויטמינים ומינרלים) והראשונות לספוג את עודפי הרעלים בגוף.
בשל עובדה זו, חוסרים תזונתיים ועודפי רעלים יבואו לידי ביטוי קודם כל בציפורניים.

ORLY Nail Care – יצרנית הלקים ומוצרי הטיפוח האמריקאית, מציעה לקראת החורף את:  CALCIUM SHIELD מוצר טיפולי לחיזוק ציפורניים רכות ושבירות.
CALCIUM SHIELD מכיל ריכוז גבוה של סידן – המינרל ההכרחי והחשוב  להזנת הציפורן וחיזוקה. מחקרים שונים שבוצעו ברחבי העולם הצליחו להראות קשר בין ייצור קראטין (החומר ממנו בנויות הציפורניים) לכמות הסידן בגוף, כך שסביר כי אם חסר סידן בגוף הציפורניים יצמחו לאט יותר ויתאפיינו במרקם רך ושביר.

הג’ל קלציום החדש מרוכז ועשיר גם בתמצית הדרים, תמצית תפוחים, קנוקס, ג’ילטין ויטמינים A,D,E וכן קומפלקס של שמנים טבעיים ופרוטאינים החודרים לבסיס הציפורן, מזינים אותה ומעודדים גדילת ציפורניים בריאות, חזקות וללא סדקים.

שכבה אחת של CALCIUM SHIELD על הציפורן כבסיס לפני מריחת הלק או שתי שכבות ללא לק, תיצור מעטה הגנה ותעודד גדילת ציפורניים עבות ובריאות יותר.
חברת ORLY ממליצה לשוב ולחזור על הטיפול אחת ל –3 ימים.



עמוד זה נצפה: 612 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור