חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית הקפסולה: שפתוני מייבלין ניו יורק

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 ספטמבר 2019

 

 

לאחר שכבש את העולם והרשתות החברתיות השפתון "מאט אינק",של מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו יורק, יושק בימים אלה סדרת קפסולה חדשה בעיצובה של אמנית הפופ הידועה:אשלי לונגשור.

 מייבלין ניו יורק ממשיכה לחקור את עולם הדמיון והצבע ועושה זאת באמצעות נשים מעוררות השראה מהדור החדש,  ובחרה לחגוג טרנדיות וצבעוניות יחד עם הציירת/אמנית אשלי לונגשור.

אשלי לונגשור בקולקציית הקפסולה לשפתוני MATTE INK למייבלין ניו יורק צילום יחצ חול (2)

קולקציית קפסולה כוללת 3 הגוונים שפתוני מאט אינק, המשקפים את סגנון החיים הנועז של אשלי, המתמזג עם עולם הצרכנים של מייבלין ניו-יורק כצרכנים אופנתיים ושיקים.

מייבלין ניו יורק MATTE INK בקולקציית הקפסולה של אשלי לונגשור 40 שח צילום יחצ חול (Custom) (Custom)

הקולקציה מורכבת מ-3 גוונים ייחודיים בצבעי ורוד, ניוד ואדום, המגיעים באריזה סופר שיקית, בעיצובה של לונגשור. עיצוב השפתונים מביא ליידי ביוטי את אישיותה המיוחדת והצבעונית של לונגשור, כמתן ביוטי להעצמה נשית, לאישה הבטוחה בעצמה.

מייבלין ניו יורק בקולקציית קפסולה שפתוני MATTE INK מחיר 40 שח צילום יחצ חול בעיצובה של אשלי לונגשור (1) (Custom)

סדרת השפתונים החדשה  בעלת  עמידות ל- 16 שעות, מבלי לייבש את השפתיים והתוצאה: שפתיים בגוון אינטנסיבי ומאט למראה עוצמתי ומושך. השפתון בעל פורמולה ייחודית בטכנולוגיית  elastic ink המכילה פיגמנטים אינטנסיביים בעלי כיסוי גבוה במיוחד. כמו כן, לשפתון מרקם נוזלי חלק שעוטף את השפתיים ומברשת בעלת צורה מחודדת ההופכת את המריחה למדויקת, קלה ונוחה.

מייבלין ניו יורק בקולקציית קפסולה שפתוני MATTE INK מחיר 40 שח צילום יחצ חול בעיצובה של אשלי לונגשור (2) (Custom)

אשלי לונגשור הינה ציירת ואמנית מוכשרת בארה"ב, בעלת סטודיו  "לונגשור" המתמחה בציור ובעיצוב יצירות הלקוחים מעולם הפופ, הגלאם ההוליוודי והשיק האמריקאי הנוצץ. יצירותיה של לונגשור מאופיינות בצבעוניות ובירידה לפרטים

אשלי לונגשור בקולקציית הקפסולה לשפתוני MATTE INK למייבלין ניו יורק צילום יחצ חול (1)

הקטנים והמדויקים ביותר וכך גם בקולקציית הקפסולה שעיצבה למייבלין ניו יורק.

מייבלין ניו יורק בקולקציית קפסולה שפתוני MATTE INK מחיר 40 שח צילום יחצ חול בעיצובה של אשלי לונגשור (3)

לדברי אשלי  לונגשור :"עיצוב השפתונים למייבלין ניו יורק הינה הזדמנות מדהימה עבורי לעבוד עם מדיום חדש. השפתונים של מייבלין מביאים ליידי ביטוי את אהבתי לצבע ולעולם הפופ. נהניתי מאוד לעבוד עם המותג מייבלין ניו יורק  ולבטא את עצמי ויצירותיי."

 

מחיר לצרכן: 40 ₪ .

תכולה: 5 מ"ל

ניתן להשיג את הסדרה באתרי אי-קומרס נבחרים בלבד

 

 



עמוד זה נצפה: 508 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור