חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית בגדי ים קיץ 2008 – לאה גוטליב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 מאי 2008

בגדי ים קיץ 2008 - לאה גוטליבלאה גוטליב, מציגה את קולקציית בגדי הים היוקרתיים של המותג הנושא את שמה LEA אותו משווקת חברת "לויטקס" באופן בלעדי בישראל. קולקציית בגדי הים היוקרתית, משופעת בגזרות בגדי ים קלאסיות וחדשניות תוך הקפדה מלאה על כל פרט ופרט. קולקציית בגדי ים קיץ 2008 של לאה גוטליב מבוססת על 3 מוטיבים עיקריים.

  • GLAM – מוטיב המגיע מעולם הזוהר והיוקרה עם אלמנטים מובילים של צבעוניות קלאסית בשחור ובלבן, שזירות של חרוזים ועיטורי אבני קריסטל בגזרות מחמיאות ואלגנטיות.
  • BOHO – האווירה הרומנטית שורה על בגדי הים המעוצבים עפ"י מוטיב זה. נגיעות ויקטוריאניות המגיעות לידי ביטוי בשילוב רקמות עדינות וגזרות קלאסיות.
  • CHIC – מוטיב אופנתי השואב השראה ממגמות עולמיות בתחום עיצוב האופנה, לרבות הדפסים וצבעוניות עדכנית, תוך שילובן בגזרות עם טוויסט אופנתי מעודכן.

צבעי הקולקציה נעים החל מהצבעים לבן ושחור הקלאסיים דרך צבעי קרם וחום ועד לצבעי טורקיז ים, אדום בורגונדי וורוד עתיק. הקולקציה כולה מורכבת ממגוון רחב של גזרות קלאסיות ועדכניות, ביקיני, טאנקיני ובגד ים שלמים. בגדי הים בקולקציה עשויים מבדים משובחים, חלקים קלאסיים לצד הדפסים פרחוניים, גיאומטריים ומנומרים. הקולקציה מאופיינת ברקמות עדינות, שזירות, חרוזים וקריסטלים המקנים לה מראה יוקרתי, שיקי ומעודכן.

 

קולקציית בגדי ים קיץ 2008 - לאה גוטליב
לאה גוטליב מציגה את קולקציית בגדי ים קיץ 2008 של המותג LEA.  



עמוד זה נצפה: 571 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור