חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית בגדי ים לנשים לקיץ 2023

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 3 אפריל 2023

קולקציית בגדי ים לנשים לקיץ 2023

המותג היוקרתיJACK KUBA  משיק:

קולקציית בגדי ים לנשים לקיץ 2023

 

הקולקציה כוללת:

 בגדי ים מחטבים, בגדי ים במראה גלאם ובגדי חוף

 

המותג היוקרתי JACK KUBA  משיק את קולקציית בגדי הים לנשים לקיץ 2023. הקולקציה המגוונת כוללת פריטים קלאסיים כגון בגדי ים שלמים או ביקיני בגזרת משולשים, לצד בגדי ים מחטבים ובגדי ים אשר מגיעים במידות של חזיות, להתאמה אידאלית של גודל והיקף הקאפ של החלק העליון.

הקולקציה נחלקת לשלוש קבוצות מרכזיות: בגדי ים מחטבים, קולקציית גלאם ובגדי חוף .

בגדי ים מחטבים– פשוט להיראות טוב יותר, מידה אחת פחות, ב-60 שניות!

בגדי הים המחטבים המפורסמים של המותג, נמכרים בכל העולם  ומיוצרים בטכנולוגיה חדשנית, מבד הרשום כפטנט המחטב את הגוף פי שלוש מכל בגד ים מחטב אחר.

מעניקים חיטוב ועיצוב לגוף תוך שמירה על נוחות מקסימלית והרגשת ביטחון עצמי. לכל אישה, בכל מידה, עד מידה 56! בגדי הים המחטבים מגיעים במגוון רחב ועשיר ביותר של גוונים, עיצובים וגזרות חדשניות. החזייה המובנית בבגדי הים מעניקה תמיכה מקסימלית לחזה ומעצבת אותו באופן מחמיא וטבעי. נוחות מרבית , אינם מגבילים את התנועה ונראים כמו בגד ים רגיל (טכנולוגיית חיטוב מוסתרת).

בין הפריטים ניתן למצוא מגוון גזרות ודוגמאות: כתף אחת שאידיאלי גם למידות גדולות, מחשופים נמוכים, כיווצים, כתפיות עבות, דקות, משחקי שקיפויות ועוד. צבעוניות: דפוסים פרחוניים, מנומר עדין, וגוונים בוהקים ביניהם: אדום, ירוק, סגול, כחול רויאל לצד השחור הקלאסי הנצחי.

טיפ מומחה: לא לקחת מידה פחות אלא בדיוק את המידה שלך.

JACK KUBA כפתן קורה יחצ חול

בגדי ים גלאם- כל מה שצריך בשביל להראות זוהרת ונוצצת בחוף הים ובבריכה, קולקציה שמכתבת עם הטרנדים העולמיים באופנה וכוללת בגדי ים ביקיני – תחתונים שלמים, חוטיני או ברזילאי , בגזרה גבוהה, נמוכה או גזרת מידי, תחתונים בגזרת שורטי או תחתוני ביקיני מחטבים.

חזיה – עם או בלי ברזלים, עם כתפיות או סטרפלס, בגזרת משולשים או בלקונה ועם או בלי ריפוד. ניתן לבחור סט או לבחור תחתונים וטופ ולשלב ביניהם.  בנוסף, בגדי ים שלמים ובגדי ים בגזרת מונו קיני גיטרה עם פתחים במותניים- לוק שמאוד טרנדי העונה גם בבגדים.

שימוש בבדי לורקס, פרינט מנומר, פרחוני, שילוב שחור לבן, שילוב של זהב, אבנים מבריקים, בעיקר נראה הרבה נוצץ ומתוכשט העונה, שילוב אקססוריז- חישוקי זהב, אבנים צבעוניות, אקססוריז שהם ממש תכשיטים.  צבעוניות- צהוב טרנדי, אדום, שילובי שחור לבן, מנומר, ירוק, פרחוני, סגול, זהב, שילובי שחור וזהב, טורקיז ועוד.

VI23-047- JACK KUBA בגד ים צילום יחצ חול

בגדי חוף- להשלמת הלוק ולמראה יוקרתי גם בחוף הים או בבריכה.

הקולקציה מציעה מבחר ענק של כפתנים מבדי שיפון (מתאים למידות מאקסטרא סמול עד אקסטרא אקסטרא לארג), כמו כן, קולקציית תחרה שקפקפה הכוללת שמלות, שורטים, חצאיות ומכנסיים ארוכים בצבעים ירוק, זהב, כתום, שמנת ושחור.  שמלות חוף מקרושה ומבחר עצום של פראו משיפון. צבעוניות- דפוסי מנומר, זברה, שילובי צבעים: שחור ולבן, כחול וסגול, תכלת וורוד, לכל בגד ים אפשר להתאים פראו לפי הטעם האישי, כמו כן מוצעים בגדי ים עם פראו תואם .

JACK KUBA בגד ים ביקיני סטרפלס יחצ חול

JACK KUBA פראו גרדניה יחצ חול

IC23-020AJACK KUBA עליונית חוף צילום יחצ חול

VI23-132 – JACK KUBA בגד ים צילום יחצ חול



עמוד זה נצפה: 131 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור