חיפוש באינדקס עסקים

החלה ההפגנה הגדולה פוסט מתעדכן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 אפריל 2020

מאות רכבים בתל אביב מתחילים עוד מעט את השיירה הדליין כאן לעדכן אתכם בכל מה שקורה בזמן אמת מהשטח.

בישיבה הלילית אמש שר הכלכלה אלי כהן ביקש לפתוח את המספרות וזכה לתמיכת נתניהו
בשורה לבעלי הרעמות: בישיבה הלילית אמש שר הכלכלה אלי כהן ביקש לפתוח את המספרות וזכה לתמיכת נתניהו: להשאיר אותן סגורות זו גזירה שהציבור לא יוכל לעמוד בה. ראש הממשלה ביקש ממנכל משרד הבריאות לנסח תקנות חדשות עוד השבוע בנושא ולהביא לאישור הממשלה

 

עדכונים בפייסבוק שלנו בזמן אמת  https://www.facebook.com/HeadLine.Israel/

 

 

היום ישנם בישראל  כ-40 אלף עסקים בענפי היופי  קוסמטיקאים וקוסמטיקאיות, מעצבי שיער, מניקוריסטיות ,מאפרים,ועוד . הם היו מהראשונים שנדרשו להיסגר לפני כחודש, וגם לאחר פרסום ההקלות שיצאו הבוקר  עדיין הם לא צפויים להיפתח בקרוב.  “מחאת המראות – שברתם, תשלמו”, יצאה לדרך וכולנו קוראים לקבלת פיצוי מיידי לעסקים שנמצאים במצוקה כלכלית קשה.

 

“יאיר קמיר, יו”ר ארגון מעצבי השיער, אמר הבוקר: “אנחנו מבקשים מהמדינה פיצוי מיידי,שייתנו לנו לפתןח מייד . אם לא ייתנו פיצוי לא נוכל לפתוח גם בעוד חודש, עסקים ומשפחות יקרסו”.

אופיר מכבוש חבר התאחדות מעצבי השיער ” יום גדול אלפים הגיעו לזעוק איתנו את הזעקה האנרגיות מדהימות , נעשה הכל על מנת שיחזירו אותנו לעבודה”

אמיר זהבי מנכ”ל רבקה זהבי פאות : “צעד מבורך ומתבקש אין שום סיבה שלא יחזירו את ענף היופי לעבודה סדירה תחת מגבלות של משרד הבריאות לשמירת ההנחיות ומקסימום היגיינה . אנו יודעים ויכולים להערך מיידית ”

רפאל אוסמו מעצב שיער נהריה : המצב בלתי נסבל , הייתי בטוח שבהקלת ההנחיות אנו נקבל אישור. לא ברור לי ההפגנה היום מבורכת ומבהירה שזו הדרך שבא נחזור לפרנס את המשפחות שלנו”

   

 



עמוד זה נצפה: 1,281 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור