חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית איפור חדשה ומרהיבה מביתGUERLAIN PARIS

פורסם מאת: בתאריך: 26 יוני 2013

קולקציית איפור חדשה ומרהיבה מביתGUERLAIN PARISהקסם העצום של איפור אגדתי זה, אשר כולל קו מוצרים נרחב, הוא שכפול האשליה של זוהר השמש על עור הפנים במראה טבעי להדהים.

שלושה עשורים של מומחיות באיפור זוהר בריא וטבעי- גרלן מציגה סדרה מקיפה של מוצרי שיזוף, עם אפקט הברונזה, לפנים ולגוף.

בעוד פודרת הברונזה היא ללא ספק הפריט הנמכר ביותר, מגוון המוצרים מהסדרה מכיל פריטים נפלאים אחרים שנוצרו בהשראת מקומות אקזוטיים בעולם.

בהצדעה למורשת של גרלן, הנוסחאות המפתות של המוצרים הינן בניחוח פרח הטיארה, המהווה אזכור לאיור המפורסם המקשט את הבקבוקים של אוסף סבון שמן הקוקוס משנת 1840. כל הנוסחאות יוצאות דופן בדרך בה הן מדמות ומגבירות את הזוהר האולטרה טבעי והחושני של עור זהוב ושזוף.

 Terracotta 4 Seasons- טרקוטה "4 עונות"

אבקת ברונזה מותאמת אישית בפָּלֶטָת ארבעה צבעים לכל ימות השנה.

קולקציית איפור חדשה ומרהיבה מביתGUERLAIN PARISגרלן מציגה חמישה גוונים  חדשים לזוהר טבעי, המותאם באופן אישי לכל עונה ועונה בשנה.
מעניקה לעור טעם של אקלים אקזוטי יותר עם זוהר וברק שמימי ויפהפה.

מבחר מושלם זה של גווני מט מדורגים הוא מתנתה של גרלן לכל הנשים, אשר כעת יכולות ליצור עבורן מראה טבעי ומתמשך של ברק וזוהר, בכל ימות השנה.
 גוונים מותאמים ותואמים לכל גווני העור. גרלן הוסיפה שלוש הרמוניות חדשות לאלו הקיימות עבור בלונדיניות וברונטיות, כך שכל הנשים, בהירות או כהות, יכולות כעת להתפנק ולהתענג בזוהר הטרקוטה.

Terracotta Skin – טרקוטה סקין  העור של טרקוטה- הגברת הזוהר לעור מושלם

עם בוא מגיע הקיץ, נשים עוברות ממרקמים בעלי כיסוי גבוה לפודרות עם כיסוי נמוך, קלילות ובעלות מרקם משי…
טרקוטה סקין בעל יכולת כיסוי מתקן כשל בסיס מייק-אפ, קרם אבקתי זה יוצר תוצאות איפור מושלמות, האבקה הופכת לשכבת ציפוי עדינה ביותר שמעניקה זוהר בריא, תוך הקפדה על תיקון וכיסוי העור.
 פגמי העור ממוזערים,  קמטוטים מקבלים מראה אחיד ועורך נראה זוהר עם גימור מט שקוף… כאילו בסך הכול שמת על פנייך את אבקת הברונזה של טרקוטה.
גוון  nude בהיר וחדש ל"טרקוטה סקין" מצטרף לשני הגוונים הקיימים: בלונד וברונט.

Terracotta Sunless- ג’ל לשיזוף עצמי האשליה המושלמת… טרקוטה ללא שמש

הג’ל יוצא דופן במרקם האולטרה-חודר שלו, הג’ל  עם הצבע מעניק פעולה כפולה: הוא נותן את האשליה של שיזוף מיידי, ללא שאריות שומניות, ומבטיח זוהר בריא הנראה אמיתי יותר מכל. את השיזוף ניתן לראות כעבור שעה והתוצאות המדהימות הללו נשארות עד כארבעה ימים מזמן המריחה.

כמו אלכימאי מצליח, גרלן לקחה ריכוז מעודן של DHA וצירפה אליו שמן ארגן, 100% טבעי ואורגני, עשיר בפוליפנולים ובעל חומצות שומן חיוניות. כעת שהעור מועשר בלחות, חלק כמשי ושווה במרקמו, נחשף שיזוף מדהים ואחיד. 

נוסחה מופלאה זו קיבלה את השראתה מטקסים המקובלים לערוך בחמם.
יש לעשות שימוש בג’ל לאחר פילינג העור בסקראב השמש של טרקוטה, סקראב המזרז שיזוף. יש להקפיד ולמרוח כמות קטנה יותר באזור המרפקים והברכיים.

הבקבוק הידידותי לנסיעות, עם מתקן המשאבה, הופך את הג’ל למוצר מושלם לחופשות מילוט. כשאף אחד אינו מביט, אפשר בזריזות ובקלות לתקן ולהעצים את שיזוף העור.

Terracotta Sun- טרקוטה סאן להגנה יעילה מפניי השמש

קרם הגנה טרקוטה סאן – מאיץ שיזוף ורווי לחויות SPF 15 סאן ברונט. SPF 30 סאן בלונד.
שפורפרת קטנה זו מכילה את מוצר ההגנה האלגנטי ביותר של גרלן מפניי השמש,  כמו זוג משקפי שמש מעוצבים, הוא חיוני, נחוץ ואמין באותה מידה!

טרקוטה סאן  מגיע בשתי גרסאות – בלונד (SPF 30) לעור בהיר וברונט ( SPF 15) לעור כהה  לעזור לכל אישה, לא משנה גוון עורה, להשיג שיזוף מושלם!
שפורפרת קטנה אחת המגינה על עור הפנים והגוף, מושלמת לנסיעות ולטיולים  בהנאה עם מטען קל וקטן.
 



עמוד זה נצפה: 445 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור