חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית איפור אביב 2014 של לנקום

פורסם מאת: בתאריך: 24 מרץ 2014

LANCÔME מזמינה אותך להתרגשות העצומה מאחורי הקלעים בעקבות צעדי הבלט של הבלרינה לילי קולינס עם
קולקציית האיפור החדשה לאביב 2014 FRENCH BALLERINE

בלרינה אורבנית-
כל ההתרגשות העצומה מאחורי הקלעים, תווים בודדים מהפסנתר עליו פורט הפסנתרן כחזרה אחרונה, גלישה חרישית של נעלי הריקוד על רצפת הפרקט בסטודיו… בלט הוא הביטוי האמנותי של העונה עם French Ballerine – קולקציית האיפור של לנקום לאביב 2014.
קולקציה החולקת כבוד לאצילות החיננית והייחודית של הרקדנית: כל כך ממושמעת ועם זאת כל כך חופשיה, היא מתאמנת בסטודיו על הניצחון הבימתי הבא שלה, משרה הוד והדר עם בגד הגוף וחצאית הטוטו האוורירית שלה. החזרה נגמרה, היא נעלמת בצעדים קלילים ומחליקה לתוך הלילה בעיר. הגוף שלה גמיש ועם זאת בלתי מנוצח, הצללית שלה אנונימית ועם זאת ניתנת לזיהוי מיידי בכל קהל אנשים…

מראה של בלרינה קלאסית ועם זאת עכשווית המגלמת נשיות אוניברסלית ואצילות חיננית. לנקום מציגה את הדוברת החדשה שלה בפעם הראשונה: השחקנית לילי קולינס, השבויה בתוך עולם של גווני פסטל רעננים.

שני סמלים מומצאים מחדש

האביזר ההכרחי ביותר של כל רקדנית, סרט הסאטן המקשט את נעליה ואת בגד הגוף שלה, מעוצב מחדש עם טוויסט של פופ-קוטור. המוטיב עובר כחוט השני בקולקציה זו, מייפה את מארזי הסומק והאיפור ברמיזה של פוקסיה – קולקציה מושלמת לכל בלרינה מודרנית.
בפירושים פסטליים, זוהרים או אפילו פלורוסנטים במגוון של מרקמים ועוצמות… הבלרינה בודקת כל היבט של ורוד כדי להביע את היופי של העיניים ושל העור, כשהיא עוטפת אותם באור זוהר. בגוונים הנעים מפוקסיה לאפור כהה, לקסם אורבני של שיק נגיש לגמרי ומודרני לחלוטין. 

French Ballerine מוצרי הקולקציה-

הלחיים – סומק ורוד – מחווה לבלרינות HIGHLIGHTER BLUSH סומק פורצלני.

סומק חדש המעניק ללחיים סומק ורוד. מכסה המראה שלו, מעוטר בקשר של סרט סאטן בגוון פוקסיה, ומזכיר את מראות הסטודיו. בתוכו, הפודרה העדינה והמשיית חושפת את ורד לנקום המסוגנן ומעוצב מסרטים משולבים זה בזה. הגוון הורוד, רך וענוג, מרענן ומאיר כל גוון עור פנים.
01 – Rose Ballerine – ורוד בלרינה

Gloss In Love – הסוד לשפתיים מושלמות המושכות את כל המבטים
פורמולה מחליקה ומבריקה במיוחד של גלוס אין לאב לשפתיים חושניות ומפתות במיוחד. המרקם הקליל והעשיר מעצים את החיוך, הודות לאפקט הקונטרסט חם-קר, שנוצר באמצעות שילוב של פוליאולים עם מנתול. תרכובת הפולימר שלו, המוגנת ע"י פטנט, פועלת לצד שמנים שקופים כדי ליצור אפקט של מראה עם יותר נפח. מועשרת בחומצה היאלורונית, הפורמולה מעניקה לחות עד 6 שעות. גוון השקד המסוכר הוא ורוד עדין, המתאים לכל אחת.
לרגעים צבעוניים ומלאי חיים, גלוס אין לאב חושף 2 גוונים חדשים. האינטנסיביות המוחלטת של ורוד נועז וגוון רענן וקליל.
010 – Volumizer – בגוון ורוד עדין
202 –  Mocha Queen – בגוון מוקה
302 –  Rose Oscar – בגוון ורוד בהיר

עיניי הבובה של הבלרינ
ה הצרפתייה – DOLL EYES HYPNÔSE PALETTE פלטת צלליות "היפנוז דול אייז
המהות האמיתית של עיניי בלרינה, צלליות עיניים המבטאות את כל התחושות היפות ביותר שלה, במפל הרמוני של 5 גוונים ורודים וחומים עדינים, משיים הנעים משקד מסוכר למעושן. למראות ניוד או לאפקטים מעושנים עדינים עד אינטנסיביים – ניתן להתאים את התוצאות לכל רצון ומשאלה. מעוטר בסרט סאטן בגוון פוקסיה, המארז עם מכסה המראה שלו הוא פריט חובה בכל תיק בעונה הזו. 
D06 – Rose Ballerine – ורוד בלרינה

DAZZLING OMBRE HYPNÔSE – מנצנץ באור הזרקורים
בין קרם עדין לפודרה משיית, סדרת הצלליות לעיניים המתוחכמת מציגה 2 גוונים חדשים: ורוד חושני וזהב זוהר במיוחד. הסוד מאחורי המרקם הייחודי טמון בפולימר גמיש הממלא אותן ברכות. הצלליות יוצרות גימור קטיפתי על העור עם צבע עמוק ואינטנסיבי ופיגמנטים מהממים של פנינה. מעדין לזוהר, ניתן להתאים את הצבע לכל אירוע. הפורמולה נוחה ועמידה בפני מים.
DO 215 – Spinelle Rose – ספינל ורוד
DO 114 – Topaze Dor – טופז זהוב


KHÔL HYPNÔSE WATERPROOF עיפרון עיניים "היפנוז" למראה עיניים מודגשות של הבלרינה

לנקום מציגה גוון חדש לעיפרון העיניים האגדי שלה: אפור כהה מתוחכם, אידיאלי כדי להגביר את עוצמת העיניים עם המרקם הקרמי והמלא פיגמנטים. הצבע העז והטהור עמיד לאורך היום. הודות למחדד המחובר לתחתית העיפרון, החוד המדויק מגדיר ומעצב את העיניים בדייקנות מרשימה.

07 – Taupe – אפור כהה

השחקנית לילי קולינס השגרירה החדשה של לנקום
לילי, כוכבת עולה בהוליווד, פרצה לתודעת הקהל בהופעת הבכורה המרשימה שלה בסרט "הזדמנות שניה" לצידה של סנדרה בולוק ואחריה, ב-2009, בסרט "מראה מראה – הסיפור האמיתי" לצידה של ג’וליה רוברטס, המשמשת כפנים של לנקום גם היא.

יפהפיה חסרת עכבות, עצמאית, בטוחה בעצמה, נוצצת ומעודנת, לילי קולינס – שדומה דמיון מפתיע לאודרי הפבורן האיקונית, מעניקה את הקסם שלה ואת נעוריה הכובשים לקולקציית האיפור לאביב 2014 של לנקום French Ballerine {בלרינה צרפתיה}, תחילתו של קשר ארוך עם מותג היופי הצרפתי.

ג’יין הייל Jane Hale, סבתא של קולינס, הייתה בלרינה מפורסמת בשנות ה-40 והופיעה בסרטים מוזיקליים רבים. מכאן רגישותה העמוקה של לילי קולינס והקשר החזק שלה לעולם הריקוד, שהופכים אותה לפנים האידיאליים כדי לגלם את הבלרינה האורבנית של לנקום דרך עדשת המצלמה של מריו טסטינו. 

להשיג בנקודות מכירה מובחרות של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן,
ניו-פארם ואפריל
 



עמוד זה נצפה: 443 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור