חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית אביב 2021 'החופש להיות את'

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 20 אפריל 2021

קולקציית אביב 2021 של בית האופנה הישראלי Feyge:
החופש להיות את

 

בית האופנה הישראלי feyge של המעצבת בתאל בר גיורא מציע אופנה שמעוצבת ומיוצרת בישראל כבר 14 שנים, בטווח מידות רחב שמאפשר לכל אחת להיות היא, בדיוק כמו שהיא- כי אופנה אמורה להתאים עצמה אלייך ולא להיפך.

קולקציית אביב 2021 תחת הסלוגן 'החופש להיות את' מלאת השראה מחופשות עולמיות שכבר שכחנו השנה איך הן מרגישות. הקולקציה מורכבת ממגוון רחב של שמלות, חצאיות וחולצות שיוצרות מלתחה חכמה ופרקטית שעובדת בשבילך לכל שעות היום ולכל אירוע.

הקולקציות צנועות יותר- כך שאורך השרוולים, המחשוף והבגדים תמיד שומר עלייך שכלום לא יציץ, וניתן לשנות אותם ברגע למי שאוהבת חשוף יותר. גם גזרות המעטפת הידועות של feyge מגיעות בשכבה כפולה- אחת תפורה וסגורה ששומרת שכלום לא יציץ כשאת יושבת או הולכת, ומעל שכבה מתנפנפת.

הדגמים מתאימים לנשים בהיריון ומגוון רחב של דגמים שמתאימים לאימהות מניקות. כי פרקטיות ונוחות היא אבן יסוד של בית האופנה, שמלווה כל אחת בכל שינויי חייה.

הדגש בבית האופנה הישראלי feyge הוא על גזרות שמכבדות, מחבקות ומאדירות כל מבנה גוף; מחזה קטן/גדול, ישבן עסיסי/שטוח, בטן בולטת/שטוחה, זרועות חטובות/עם מלח-פלפל ועוד. את הקולקציה כולה ניתן לסגנן בהתאם לאופי הלקוחה; מרוקיסטית ועד רומנטית, דרך פאשניסטה ועד קלאסית ומחויטת.

שמות הדגמים הם יעדים תיירותיים שכולנו נשמח בשנה הקרובה לטייל בהם; החל משמלת מונקו, לונדון, טנריף, סנטוריני, ברצלונה, ועד חצאיות פריז ופירנצה.

 

קמפיין האביב של בית האופנה מציג נשים במגוון גילים ומידות ומייצג את קהל הלקוחות. כי אופנה שייכת לכולן, בכל צבע, גיל ומידה.

קולקציית אביב 2021 'החופש להיות את'

בית האופנה בישראלי FEYGE צילום יחצ



עמוד זה נצפה: 443 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור