חיפוש באינדקס עסקים

עידן ה"אסור לצבוע לאחר החלקת השיער עבר מן העולם".

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 יוני 2020

כיום ניתן להנות משני העולמות! גם להחליק את השיער וגם

להנות מגוון שיער מושלם.

 

מותג השיער המקצועי L'OREAL PROFESSIONNEL

משיק שרות חדשני – COLOR RESET "טון על טון" סדרת צבעי שיער דיה קולור, המותאמת באופן מושלם לתיקון גוון השיער מיד לאחר ההחלקה, מעשירה ומשפרת את מראה צבע השיער בתוך 20 דקות בלבד!

עידן ה"אסור לצבוע לאחר החלקת השיער עבר מן העולם". מותג השיער המקצועי,  לוריאל פרופסיונל,  משיק שרות חדשני ומקצועי במספרות מקצועיות ברחבי הארץ – COLOR RESET "טון על טון" סדרת צבעי שיער דיה קולורהמותאמת באופן מושלם לצביעת השיער מיד לאחר ההחלקה, ומתקנת את הצבע לצבע הרצוי, תוך 20 דקות בלבד!

 

נשים רבות חוות לאחר החלקה שיער שינוי לא רצוי בגוון השיער (למשל, הבלטה של פיגמנטים כתומים בשיער). החלום לשיער חלק כל כך גדול, שבמקרים רבים אותן נשים מתפשרות על הגוון. כיום ניתן להנות משני העולמות! באמצעות השירות החדשני COLOR RESET אפשר גם להחליק את השיער וגם לקבל את הגוון המושלם ב- 10 דקות בלבד! ולהנות מצבע שיער עשיר, חד ומלא ברק.

סדרת צבעי השיער דיה קולור, מציעה, כ- 60 גוונים לשיער, ומהווה חדשנות מפתיעה בעולם הצבע והטיפוח לשיער. צבעי השיער מאפשרים רענון ואיזון של השיער, באמצעות פורמולה נייטרלית המאפשרת איזון של רמת ה-PH בשיער לתיקון הגוון, ברק מהפנט ו- 30% יותר טיפוח לשיער.

הפורמולה חדשנית ופורצת דרך. ומעושרת בטכנולוגיית חומצת ACID הקרובה לרמת ה- PH הטבעי של השיער השומר על בריאות סיב השערה והקרקפת.

COLOR RESET – תיקון הגוון והענקת ברק לשיער לאחר החלקת השיער. לא צריך יותר להתפשר על הגוון, אפשר להנות משני העולמות – גם שיער חלק וגם גוון מושלם.

טיפים שישמרו את תוצאות ההחלקה והצבע בשיער בימי הקיץ : לפני ואחרי שחיה בים או בבריכה יש לשטוף את השיער במים מתוקים. בעת החשיפה לשמש יש להשתמש בספריי/סרום עם הגנה מהשמש. מומלץ להשתמש בשמפו ומסכה ללא מלחים או כאלו המשלבים חומרים כימיים.

 

את השירות הייחודי של לוריאל פרופסיונל ניתן להשיג במספרות מורשות בלבד ובייעוץ עם מעצב השיער

טלפון לשירות לקוחות 1-800-301-666



עמוד זה נצפה: 951 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור