חיפוש באינדקס עסקים

קוביקה – נעים להכיר

פורסם מאת: בתאריך: 18 מרץ 2015

נעים להכיר

רשת חנויות העיצוב והאופנה קוביקה מציעה חוויית קנייה ייחודית מאסופת פריטים שנבחרים בקפידה ובאופן אישי ע"י הבעלים של החברה, יפעת קזמה, שהפכה ל’אוצרת’ הפרטית של קהל לקוחות נאמן. לאורך 13 שנה מטיילת קזמה ברחובות פריז, מילנו ולונדון, מקבצת יחדיו בטאץ’ השמור לה פריטי אופנה, אביזרים, תיקים, נעליים ועוד ההופכים לאוסף נשי, נינוח ומחמיא שיכול להתיישב בארון של כל אחת ואחת. הסגנון הוא רך ונשי, הגזרות מחמיאות והיא איננה מפחדת מהמילים נינוח או בייסיק משודרג, שהרי היא מכירה היטב את האשה הישראלית, הלקוחה שלה, את סגנון החיים שלה, הגזרה שלה והאהבות הקטנות.

רשת חנויות העיצוב והאופנה קוביקה מציעה חוויית קנייה ייחודית מאסופת פריטים שנבחרים בקפידה ובאופן אישי

 

הקולקציהרשת חנויות העיצוב והאופנה קוביקה מציעה חוויית קנייה ייחודית מאסופת פריטים שנבחרים בקפידה ובאופן אישי

בקולקציה, המספקת קז’ואל שיק אמיתי ופחות מתאמץ, ניתן למצוא פריטים אידיאליים ליום פגישות במשרד או לאחה"צ עם הילדים בפארק – מעין the right list שתסדר לך את הארון באיזון הנכון בין טרנדי ועכשווי, לסטייל על זמני ועם הקפדה על איכות נאותה ומחיר נגיש. לצד אלו מגישה קזמה גם מספר פריטים מוגזמים בטעם ונגיעות של קיטש’ בדיוק במינון הנכון, כאלו שכל בחורה חושקת בהם למלתחה שלה.

אריגים וסריגים דקיקים ונשפכים, מראה אוברסייז בחולצות וטוניקות בקווים רחוקים מהגוף, מלווה תמידית את ההצעות של החברה. וכן גם מכנסיים ואוברולים רכים בגזרות אלגנטיות לייט ועד שרוואל מעודן. התכתבות עם טרנדים מובילים באופנה העולמית מביאים העונה נגיעות בוהמיות וסבנטיז קלות בדמות הדפסי פייזלי והדפסים גיאומטריים בגווני בסיס עדינים, עיטור פרנזים בסגנונות שונים ופריטים סרוגים.

שמלות בייסיק משודרגות עם טוויסט, משחקי שקיפויות, שטיפות במראה טאי דאי ודה-גרדה על שלל פריטים. נגיעות מטאליות בבדים נשפכים, ומבחר שמלות מיני בגזרות שונות שיתאימו לטיול רגלי על הטיילת או לקוקטייל ישראלי באווירה משוחררת. עוד בקולקציה מקבץ מצומצם של פריטי דנים קיציים בצבעוניות קלאסית ובהם אוברול, מכנסי בויפרנד או סקיני ושורטס בצבעי קיץ פסטליים דהויים.

 

תיקים ונעליים

את קו הביגוד מלווה ’קולקציית אביזרים הכוללת תיקי יום וערב, גזרות שק האהובות על הלקוחה הישראלית ותיקי קלאץ’ רקומים וצבעוניים למי שרוצה להעז מעט יותר. סניקרס בסגנון בייסיק המתחבר לבגדים, נעלי בלרינה פסים או חלקות, נעלי עקב קלאסיות וסנדלי סטילטו בגווני שמנת או שחור למראה מעט רשמי יותר או נשי יותר וסדרה של נעלי פייטים שמשרדת כיף וקיץ מוחלט. את התוספת האחרונה מעניקים התכשיטים, הזוכים לנגיעה אישית בעיצוב מידי הבעלים ושלל צעיפים בצבעוניות קיץ דהויה ונעימה כמו רוח שרבית מלטפת. 

 

לא בקניונים

הבעלים של קוביקה מאמינים להביא ללקוחות את מה שהם צריכים במקום בו הם זקוקים לו ביותר. מעבר לתמהיל והמחיר, ולאחר שאת החנות הראשונה שלהם פתחו במרכז המסחרי השכונתי בכפר שמריהו, הם התאהבו בקונספט שאינו רודף דווקא מתחמי אופנה וגם את השאר החנויות פתחו לצד מתחמי עבודה ומשרדים. כך הם מחזיקים בחנויות ברמת החייל וברחוב החשמונאים בתל-אביב וברחוב משכית באזור התעשייה בהרצליה פיתוח. הפריטים שמגיעים בסדרות קטנות מבטלים את החשש מלהגיע למשרד בתלבושת אחידה.

 

לא רק אופנה

פעילות האוצרות של קוביקה לא נעצרת באופנה. הרשת מציעה תמהיל מגוון ועשיר של פריטי עיצוב לבית ולמשרד, גאדג’טים קלילים, פריטים למטבח, חפצי חן, מתנות כמעט לכל גיל, צעצועים, משחקים לילדים ועוד.  הכל מוגש בצבעוניות קסומה ובמארג מתוק וקוקטי שקורץ לכל בחורה מודרנית שאוהבת את הפינוקים שלה גם בדמות מחברת צבעונית, נרות ריחניים או פריטים שימושיים והומוריסטיים למטבח. משהו באווירה שמשרה החנות גורם לך להרגיש צעירה נצחית ולהיעצר ליד כל מדף משל הייתה זו חנות ממתקים. כל זה הופך את חנויות החברה למקום אידיאלי גם לרכישת מתנה עבור חברה או טוב מזה, עבור… עצמך.

 



עמוד זה נצפה: 644 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור