חיפוש באינדקס עסקים

טיפים אופנתיים לאוהבים!

פורסם מאת: בתאריך: 3 אוגוסט 2016

ט"ו באב הוא אחד הימים המשמחים ביותר בשנה, זמן מצוין לחגוג אהבה האחד לשנייה או לחפש חדשה, שנדמה כאילו נמצאת ממש מעבר לפינה. 

 
ככל אירוע משמח אותו אנו מציינים וחוגגים, גם לחג האהבה רצוי להתכונן ולבחור את הבגדים והאקססוריז הנכונים, הן עבור אלו שאת הזוגיות הקיימת משמרים והן עבור אלו שעדיין מחפשים. במיוחד לשם כך אספנו מספר טיפים אופנתיים מפי מומחים שיעזרו לנו להגיע מוכנים!
 
גילי רעיני מעצב ומבעלי רשת חנויות האופנה מאיושה, מציין כי "לכל חג או מאורע דרס קוד משלו, כשם שבסילבסטר התעטפנו בנצנצים, פאייטים, מטאליים וזוהרים, הרי שחג האהבה הוא שעתם היפה של הצבעים האדומים. 
 
בכדי להשיג מראה רומנטי, נינוח ורך, אין כמו שמלה בגוון אדום חזק, בורדו או שני, בגזרת מקסי נשפכת או קצרה וצמודה. 
 
האדום על גווניו הרבים הוא צבע נשי המעניק זוהר הוליוודי ונוכחות דומיננטית כובשת ללובשת אותו. כזו שבטח תתפוס את תשומת ליבו של בן הזוג הקיים או אלו הפוטנציאליים".
 
חצאית מנוקדת 119 שח,, חולצה 140 שח, להשיג ברשת מאיושה צלם איתן טל
 
לדברי מיטל שני, מעצבת, סטייליסטית ומבעלי רשת חנויות קמדן אנד שוז ואתר האופנה , "לא חייבים להיצמד דווקא לגוונים האדומים, אך טו באב הוא בהחלט הזמן הנכון להתבלט ולעטות על עצמו שמלה יפה ומושכת, לטבל בנעלי עקב מרשימות ובאקססוריז הנכונים.
נעל עקב מעור, 299 שח, להשיג ברשת חנויות קמדן אנד שוז , צלם אושרי תורתי
אלו יכולים להיות תיק טרנדי ומדליק שיגנוב את ההצגה או אפילו צעיף צבעוני או עם הדפס מעניין שיוסיף שיק וצבע למראה כולו".
 
צמיד ניטים, 99 שח, צלם אושרי תורתי.
 
דניאל בלום, מנהל האופרציה בישראל של מותג תכשיטי היוקרה הבינלאומי BLOOM, מתייחס לתחום האקססוריז המשלימים וטוען כי "אין ספק כי השאיפה היא לסיים את הערב עם טבעת יהלום מהאהוב, שתהפוך אותו לכזה בלתי נשכח, אבל בינתיים ניתן לדאוג לעצמנו ולהוסיף גלאם עם מעט מחבריה הטובים של האישה, בצורת צמיד טניס, טבעת בולטת או זוג עגילים מנצנץ". 
 
טבעת לב אמרלד, 11,700  שח, להשיג ב- BLOOM , יחצ
 
"בערב זה", מוסיף בלום, "ניתן גם לבחור בהחלט באופציות הנחשבות קיצ’יות וכיפיות יותר, עם תליונים ועיצובים המסמלים אהבה, כדוגמת לבבות וכיתובים שונים, בעיצובים חלקים או משובצים ביהלומים, אבני חן ופנינים".
 
שרשרת לב משובצת יהלומים שחורים ולבנים, 7000 שח ,להשיג ב- BLOOM תכשיטי יוקרה , יחצ
 
נטלי רגב, מנהלת השיווק של מותג התיקים והאקססוריז המודולריים Obag, הקיים במעל ל-100 מדינות בעולם ואף השיק לאחרונה גם חנות און ליין חדשה , ממליצה להיפטר בערב זה מהתיקים הגדולים ולדבוק באלו הקטנים שיכילו רק את הפריטים הנחוצים. 
 
לדברי רגב, "כשאנו עוטות על עצמנו בגד יפה או שמלה מרשימה, רצוי לבחור באקססוריז, קטנים אך דומיננטים, שישתלבו בהופעה ויוסיפו לה, אך לא יגנבו לגמרי את ההצגה. 
רצוי לבחור בתיק צד קטן בעל רצועה הניתנת לתלייה בקרוס או על הכתף, בו נאחסן רק את הפריטים הנחוצים לנו כדוגמת טלפון נייד, מעט איפור, ארנק ומסטיק לרגע המיוחל בו נתנשק".
 
תיק Opocket, 325, צלם נטלי רגב .
 
לדברי ענת בר- לב, מעצבת ובעלת מותג האקססוריז לשיער לנשים וילדות Cutie Pie, "אם ברצוננו ליצור מראה ייחודי, מושך ובולט לט"ו באב, ניתן בהחלט לצאת מהקופסא ולבחור באקססוריז לשיער, שתמיד משדרים מראה רומנטי ואצילי. 
אופציה נהדרת לערב רומנטי זה הוא סרט ראש יפה בצבע השמלה המשולב פפיון טרנדי או קשת השזורה בפרחי נייר הנראים כשושנים. 
מי שהעניין מעט מוגזם עבורה יכולה לבחור בסיכות ראש עדינות ומעוצבות שיאספו את שיערה לתסרוקת ויבלטו ממנה"
 
קשת פרחים בהזמנה אישית של המעצבת ענת בר לב למותג CutiePie,  ש"ח 100-160 , להשיג בטלפון 0543838628, צלם הדס פרץ
 
לאחר שסיימנו להכין את הבגדים והתכשיטים, ניתן להתפנות גם לתחומי הביוטי.
 
דורון פסקינו, מבעלי רשת פתרונות השיער "דורון פסקינו", מדגיש כי "אחד הטרנדים הלוהטים, אשר החלו אצל הכוכבות על השטיחים האדומים ונשות העשירון העליון, הוא זה של תוספות השיער, המאפשר לדלג בקלילות ובין מספר שעות על השלבים המתישים והמביכים של הארכת השיער ולהוסיף לעצמנו נפח ואורך בין רגע, המקנים מראה רומנטי ומאפשרים לשחק עם השיער במגוון תסרוקות ערב שונות, כדוגמת שיער אסוף במראה כלפי מעלה או פזור וענוג. ניתן להתחדש בתוספות זמניות הניתנות להרכבה ופירוק באופן עצמאי או בכאלו איכותיות וקבועות שישארו עימנו לאורך זמן רב".
 
תוספות שיער, דורון פסקינו פתרונות שיער, יחצ
 
לסיכום, יום האהבה הוא הזמן להפיץ אהבה לבן הזוג ולסביבה. על כל אחת לקחת מהטיפים את אלו שנכונים ומתאימים לה. לפני הכל על כל אישה להרגיש נפלא ונוח בבגדיה ובגופה, שכן אהבה מתחילה מבפנים ולאחר מכן ניתן להקרינה לסובבים.


עמוד זה נצפה: 555 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור