חיפוש באינדקס עסקים

קדס קידס סלבס

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 אוקטובר 2009

 

מגה סלבס, מובילי דעת קהל, אנשי עסקים וכוכבים, הגיעו עם ילדיהם לבלות זמן איכות יחדיו באירוע שערכה רשת אופנת הילדים "קדס קידס" למען עמותת "לב אוהב" במרכז ג’וי בשכונת רביבים. רונית יודקביץ’ ובנה. צילום: ברק פכטר.
האירוע כלל קוקטייל חגיגי, תיאטרון בובות והשקה של ספר הפעילויות והכיף לכל המשפחה אותו הוציאה הרשת- "זמן איכות".
הגיעו עם ילדיהם: שירז טל,ליאון רוזנברג, מירית גרינברג, גלית וניר שרצקי, רונית יודקביץ, לירון לב, אסתי זקהיים, כוכבי הריאליטי זיו וטל, אפרת אנזל, שירי בן ארי, ניבה אשתו של אריק בן זינו, מיכל שביב, שירה פליקס, הגר תפוחי ועוד.
שרון איילון שעומדת שנים רבות בראש עמותת "לב אוהב" ועמלה קשה על האירוע, התבשרה לגלות באישון לילה שבעלה איש העסקים ארז אלוביץ הכין לה הפתעה קטנה שתגרום לה לא להגיע לאירוע.
איילון התבקשה לארוז מזוודה קטנה ולארוז את חפציה עקב חופשה סודית שארגן לה בעלה האהוב. השניים טסו לפנות בוקר לברצלונה שם יצפו בהופעתו של הזמר אלטון ג’ון. שרון  דאגה להשאיר נוכחות משפחתית מלאה באירוע והפקידה את אחותה דנה ואימה דינה וכמובן הילדה הקטנה שיבלו במקומה זמן איכות יחד.
ראשונות היו להגיע לאירוע חברותיה הטובות של איילון, שירז טל ומירית גרינברג. השתיים הלכו אט אט למתחם הג’ימבורי על מנת לשים את הילדים במשחקיה ולהתפנות להחלפת חוויות. השחקן ליאון רוזנברג הגיע אף הוא לחצי שעה שפינה במיוחד מהעיסוקים החדשים עליהם הוא עובד בימים אלה ונאלץ "להפקיר" את ביתו בידי הסבתא שהגיעה למקום לעשות בייביסיטר. גם השורדים החדשים זיו וטל הגיעו עם הילדים לבלות זמן איכות וכמובן דאגו לספר ולקדם את עסקיהם החדשים. טל סיפר כי בימים אילו הוא עובד על אתר חדש שבו ייתן טיפים ועצות בנושא רפואה משלימה.
בסוף האירוע קיבלו האורחים ערכת מתנה שכוללת את ספר הפעילויות והכיף "זמן איכות" איתה יוכלו למצוא מעל ל- 100 פעילויות נוספות לבלות עם הילדים.

שורדים - טלקו וזיו. צילום: ברק פכטר.  מירית גרינברג ודור ההמשך. צילום: ברק פכטר.
     שורדים – טלקו וזיו.                                                             מירית גרינברג ודור ההמשך.

שירז טל והבן. צילום: ברק פכטר.  לירון לב ובתה. צילום: ברק פכטר.
שירז טל והבן.                                                                            לירון לב ובתה. 

הסבתא, האבא והבת - משפחת רוזנברג. צילום: ברק פכטר.
הסבתא, האבא והבת – משפחת רוזנברג.

שירי בן ארי והילדה בג’ימבורי - קדס קידס סלבס. צילום: ברק פכטר.
שירי בן ארי והילדה בג’ימבורי – קדס קידס סלבס. צילום: ברק פכטר.



עמוד זה נצפה: 513 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור