חיפוש באינדקס עסקים

קארין גל – ביוטי פרו 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 נובמבר 2010

 

משמאל: גד מנור - הבעלים של קארין גל יחד עם המנכ"ל ישי גר בתערוכת ביוטי פרו 2010במסגרת תערוכת ביוטי פרו 2010 שהתקיימה בשני האחרון (15.11.2010) בגני התערוכה בתל אביב, העמידה חברת מוצרי העיצוב והטיפוח לשיער קארין גל, דוכן הסברה מרשים אשר התייחס לנושא החלקת המשי מבית CHI (אשר תפסה חלק מכובד בתחום החלקות השיער בישראל בשנה האחרונה), סרום המשי המהפכני אשר מגיע מארה"ב – ביו סילק – סילק תרפי המקורי המכיל משי טהור, לצד מגוון רחב של מוצרי עיצוב וטיפוח לשיער מבית קארין הייר קוסמטיקס המיועדים לקהל המקצועי של מעצבי השיער אשר הגיעו לתערוכה.

אלפי מעצבי שיער הגיעו לדוכן והתרשמו מיתרונות מוצרי הטיפוח המשווקים ע"י חברת קארין גל כמו גם מהרכות והברק שהתקבלו בעקבות שימוש במוצרים במקום. את הדוכן של קארין גל אפף ניחוחו המשכר של הביו סילק – סילק תרפי.

לצד הצגת מוצרי החברה, עלו על הבמה אורן אור קובי – הפרזנטורים של CHI בארץ ובעולם, לתצוגת גזירות לשיער שעבר החלקת שיער CHI והעניקו מופע מרשים שכלל הדגמת שימוש נכון במוצרי CHI וסרום המשי ביו סילק – סילק תרפי. במהלך התצוגה נרשמה תפוסה מלאה באולם שהתמלא במעצבי שיער מכל רחבי הארץ.

מר גד מנור – הבעלים של קארין גל, מסר: "מבחינתנו, מדובר בתערוכה מוצלחת מאוד. התרשמנו מאוד מכמות המבקרים המקצועיים הרבים שפקדו את התערוכה ומההיענות העצומה. לאור כל זאת, אנו נמשיך לחזק ולטפח את הקשר עם הקהל המקצועי ולהעניק להם מקום ראוי ונכון להתפתחות מקצועית שתאפשר להם להגיע לתוצאות שיער וטיפוח ברמה הגבוהה ביותר תוך שמירה על גישת עבודה בריאה יותר ונטולת אמוניה מבלי להתפשר ולו במעט על איכות התוצאה".

קארין גל - ביוטי פרו 2010
קארין גל – ביוטי פרו 2010



עמוד זה נצפה: 403 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור