חיפוש באינדקס עסקים

ציפורניים של אלופה – סרינה ויליאמס

פורסם מאת: בתאריך: 15 אוגוסט 2012

זוכת וימבלדון ואלופה האולימפית באולימפיאדת לונדון 2012 – סרינה ויליאמס, היא אומנם שחקנית קשוחה אך גם חובבת אופנה ויופי ידועה שאהבתה הגדולה, כך היא מכריזה בכל ראיון, נתונה לציפורניים מטופחות.

זו בדיוק הסיבה שכבר לפני כשנה וחצי השיקה הספורטאית/סלבריטאית ליין לקים עם חברת OPI ובמקביל השקיעה לא מעט שעות כדי לקבל הכשרה בתור מניקוריסטית מוסמכת.

אגב, חוות דעת מקצועית על כישוריה תוכלו לקבל מסוזי וייס-פישמן, הגברת הראשונה של הציפורניים ומייסדת OPI שזכתה לקבל ממנה טיפול מלא של ג’ל קולור בגוון הטרנדי YOU DON’T KNOW JACQUES.

"אני עושה מניקור כל ארבעה ימים ופדיקור אחת לשבוע וחשבתי לעצמי שהדרך הכי נכונה בשבילי זה ללמוד את המקצוע. לא האמנתי עד כמה זה קשה!" היא סיפרה באחד מהראיונות, מה שלא הפריע לה להצטיין בתחום – על פי התמונות מטורניר וימבלדון האחרון, הספיקה ויליאמס להחליף לא מעט גוונים, החל מניוד בעיטורי פרחים קטנים וכלה בסגול וכסוף מנצנצים.

"אני נופלת לא מעט במהלך משחק, וזה בטוח לא טוב לציפורניים שלי ואני יודעת שאם ציפורן אחת תישבר אני אהיה מאוד מאוכזבת".

כדי לשמח את עצמה היא מורחת לקים בוהקים ומצרפת דוגמאות שונות, והיא טענה לא פעם שמוצר הטיפוח היחידי שהיא לא יכולה לגמרי לחיות בלעדיו הוא הלק. "אני לא יכולה לסבול את עצמי כשהציפורניים שלי לא עשויות. זו הסיבה שבתיק שלי יש ערכה של מוצרי  OPIלשפצור הציפורניים שכוללת מסיר לק, צמר גפן, שמן אבופלקס לעור סביב הציפורניים, פצירה ולק".

חברת OPI מחבקת את סרינה וויליאמס ומאחלת לה מזל טוב על ניצחונה במשחקים האולימפיים. את מוצרי OPI ניתן להשיג בסניפי רשת נייל סטודיו ברחבי הארץ.

ציפורניים של אלופה - סרינה ויליאמס. צילום: Shooterstock

סרינה גלאם סלאם - OPI.
סרינה גלאם סלאם – OPI.



עמוד זה נצפה: 452 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור