חיפוש באינדקס עסקים

ציירי לך גבות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 ספטמבר 2019

 

גבות מעניקות מסגרת והבעה לפנים. מאז ומעולם לאורך כל ההיסטוריה היו הגבות בעלות חשיבות בשגרת איפור הפנים, החל מגבות חוטניות בשנות ה20 המשוות מראה רך ובובתי ועד גבות זוויתיות במראה סקסי של מרלין מונרו בשנות ה 50 ואיך לא, ברוק שילדס עם גבות עבות ומלאות. כיום, טרנד עיצוב הגבות הפך כבר למגמה, נשים רואות בגבות חלק בלתי נפרד ממסגרת הפנים ומחפשות פתרונות יצירתיים לעיצוב נכון ואופנתי של הגבות.

סקארה - נטע אלחמיסטר- צילום טל עבודי (8)

רשת סקארה משיקה ליין מוצרים נרחב לעיצוב, שרטוט והדגשת הגבות, עם גולת הכותרת -חידוש בתחום הגבות:  פריימר לגבות !

 

עד היום הפריימר היה ידוע כמוצר מקבע שמניחים על הפנים לפני הנחת מייק אפ שפתון או צללית, עכשיו מגיע הפריימר גם לגבות! פריימר הגבות עשוי שעווה רכה ושקופה במרקם רך וקטיפתי, בעלת סילקונים רכים ומיועד לסידור עיצוב וקיבוע לפני שרטוט הגבה.

כיצד משתמשים בו?

ראשית יש לסרק את הגבה כלפיי מעלה והצידה, יש לקחת מעט מהחומר בעזרת מברשת זוויתית מחודדת ,לעבור על הגבה לאורכה ולעצב בסגנון הרצוי עד לקיבוע מקסימלי, לאחר מכן יש לבחור את הגוון המתאים והמרקם הרצוי יבש או קרמי לאיפור הגבה ולהניח על הגבה. הפריימר מקבע ומעצב את הגבה למשך  כל היום.

סקארה - פריימר גבות -5.90 שח צילום קית גלסמן2000335000

תכולה – 4.5 גרם, מחיר – 5.90 ₪

 

בנוסף, סדרת מוצרי הגבות החדשה כוללת: עיפרון גבות סטן מקצועי עם מברשת עיפרון דו צדדי בעל קצה עם מברשת, תחילה יש לסרק את שיער הגבה מעלה והצידה, לבחור את הגוון הרצוי (בגוון השיער או טון אחד מעליו) לא מומלץ לייצר פער בגוון הגבה והשיער. עפרון עמיד ניתן לחמם מעט על גב היד ואז לעבור על הגבה. העיפרון עשוי משעוות מיקה ועמיד לאורך היום גם בתנאי חום וזיעה. מוצע ב- 5 גוונים.

סקארה- עיפרון גבות סטן מקצועי עם מברשת  - מחיר -8.90 שח צילום קית גלסמן 00238001

תכולה 1.8 גרם. מחיר 8.90 ₪

 

פלטת גבות מקצועית –  PRO EYEBROWפלטה בעלת 3 גוונים ומרקמים כולל מברשת עיצוב גבות קטנה. שלב א- שעווה בגוון חום/טבעי – לייצב ולסדר את הגבה – יש לעבור על הגבה בעזרת המברשת הדקה. שלב ב- יש לבחור את הגוון הרצוי ולעבור על הגבה בתנועות עדינות, זה הזמן להשלים להאריך ולעבות. על מנת לייצר אפקט של עומק לגבה הניחו את הגוון הכהה במסגרות הגבה והבהיר על הגבה. מגיע ב5 גוונים.

סקארה - פלטת גבות מקצועית -13.90 שח צילום קית גלסמן2000239001 (2)

תכולה 4.90 גרם. מחיר 13.90 ₪

 

מסקרה לגבות – מסקרה ייחודית המתאימה לגבות, בגוונים טבעיים ואופנתיים כולל גוון שקוף, מתאים לבעלות שיער גבה המעוניינות להדגיש ולצבוע, לסרק ולעצב. מגיעה ב4 גוונים.

סקארה - מסקרה גבות -14.90 שח צילום קית גלסמן

תכולה 10 מ"ל. מחיר 14.90 ₪

 

ג'ל לגבות- EYE BROW GEL  בעל פיגמנט עוצמתי לאוהבות מראה מדויק, דומיננטי יותר ויציב. יש להיעזר במברשת אלכסונית המתאימה לגבות, לקחת מעט מהחומר ולשרטט ולהדגיש את צורת הגבה הרצויה. מגיע ב7 גוונים.

סקארה - מסקרה גבות -14.90 שח צילום קית גלסמן

תכולה- 3.4 מ"ל.  מחיר- 19.90 ₪

 

להשיג בלעדית בסניפי רשת SACARA   ברחבי הארץ ובאתר און ליין

 

 

 



עמוד זה נצפה: 504 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור


תגיות: