חיפוש באינדקס עסקים

צ’יינה גלייז תשווק ברשת נייל סטודיו

פורסם מאת: בתאריך: 6 מרץ 2013

צ’יינה גלייז תשווק ברשת נייל סטודיובפברואר אשתקד, חברת בראנד לאב השיקה בישראל את מותג הלקים הפופולארי מארה"ב, צ’יינה גלייז. כמי שנחלה בעבר הצלחה רבה עם החדרת מותג הלקים האמריקאי ESSIE לישראל (טרם כניסתו לסופר-פארם) ביקשה בראנד לאב למחזר את ההצלחה בשנית, הפעם עם המותג החדש.

באופן מפתיע, בתחילת השנה זכו נציגי רשת נייל סטודיו המפעילה רשת מרכזי הכשרה לבניית ציפורניים, מניקור ופדיקור, המונה כ-30 סניפים, לפנייה רשמית מהיצרן האמריקאי לשקול בחיוב להוות נציגה רשמית של צ’יינה גלייז בישראל.

נייל-סטודיו המייצגת בארץ 2 מותגי לק אמריקאים גדולים נוספים OPI וקולור קלאב ראתה בפניה הזדמנות מצוינת לצרף לשורותיה גם את צ’יינה גלייז ולהגדיל את מגוון מותגי הלק אשר ברשותה.

עיקר פעילותה והתמחותה של הרשת מזה 20 שנים, היא שיווק בשוק המקצועי, במכוני הציפורניים ובמרכזי היופי המקצועיים.

בראיין ליידן, מנכ"ל נייל סטודיו: "יש לנו הכרות רבת שנים עם היצרן האמריקאי של המותג צ’יינה-גלייז, אנו מייצגים מספר מותגים מקצועיים נוספים שלו אשר נטמעו באופן קשיח בשוק הישראלי ביניהם מותג ג’ל-לק IBD, מותג הריסים המלאכותיים ARDELL, תכשירי הפדיקור של המותג בי-נטוראל ועוד. ענף הלק בישראל, כמו גם בעולם – הופך צפוף במיוחד. בנוסף לאיכות ולתחרות במחיר, מותג לקים שאינו מתכתב עם עולם האופנה, מייצר טרנדים, הפקות וקולקציות עם מגמות משתנות פשוט לא יוכל לשרוד. צ’יינה גלייז ידוע כמותג אופנתי בחו"ל ופועל תדמיתית כך".

השינוי המיידי באסטרטגיה השיווקית של המותג הוא בגזרת המחיר, מסבירים בנייל-סטודיו. עם כניסתו לישראל הוא הוצע למכירה ב-55 שקלים, אולם מעתה הוא יימכר ב-39 שקלים בלבד.

עוד מדגישים ברשת כי ניסיון רב שנים בתחום הלק, והטמעתם של שני מותגי הלק הותיקים מהווים עבורם כניסה חלקה לקרקע פורייה עם צ’יינה גלייז. הערכה ברשת היא כי עד סוף השנה הנוכחית כ-85% מכלל מכוני הטיפוח, מרכזי הציפורנים והמניקוריסטיות העובדים עם הרשת ייקלטו גם את המותג החדש.

צ’יינה גלייז תשווק ברשת נייל סטודיוצ’יינה גלייז תשווק ברשת נייל סטודיו



עמוד זה נצפה: 442 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור