חיפוש באינדקס עסקים

כיצד לבחור את המניקורסיטית המושלמת

פורסם מאת: בתאריך: 19 יוני 2014

אם יש תחום שלאחרונה מורגש לחלוטין, הוא תחום המניקור פדיקור. כל פינת רחוב, כל דוכן בקניון וכל מכון יופי , ישנן מניקוריסטיות פדיקוריסטיות המחכות רק לך, שתבואי להפקיד את ציפורנייך בידיהן. כיאה לאישה שנכנסת למערכת יחסים ארוכת טווח, חשוב לי להאמין באותה בחורה ולסמוך עליה, חשוב לי שלא אתאכזב ובמיוחד שלא אפגע, אחרי הכול אני סומכת עליה ומפקירה בידיה את ידיי ורגליי. מספיק חשוב לא ?!

איילה עובד, מדריכה בכירה ברשת "נייל סטודיו"
למקצועות היופי, ומנהלת סניף חיפה והצפון ברשת, מסבירה לנו איך נבחר את המניקוריסטית המושלמת.

  1. שיעורי בית-  כמו בכל תחום בחיים, כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר, צריך לשקוד בשיעורי הבית. לשאול את החברות הקרובות היכן הן מטפלות והאם הן  מרוצות, איך נראות כפות ידיהן או רגליהן והכי חשוב האם את מתחברת לתוצאה הסופית שהן מקבלות מהטיפול. כחלק בלתי נפרד משיעורי הבית שלך הקפידי לשים לב לגבי כל מטפלת מה הן המותגים שהיא מזוהה איתן ועם מה היא נוהגת לעבוד, הרי זה יעיד באופן ישיר על איכות הסטודיו, ואיכות הטיפול ותוצאותיו, לא?
  2. היגיינה- כמו שחשוב לנו הניקיון בבית, חשוב לנו הניקיון במכון הטיפוח בו או מטפלות בגופינו. כמו שלא ניכנס לקליניקה של רופא כשחסרה הסטריליות באוויר, כך נדאג לוודא שהמכון של המניקוריסטית או הפדיקוריסטית, מחוטא עד כמה שניתן, שנקי בו ושהאווירה נעימה לשבת שם. אחרי הכול עבודת טיפוח הציפורניים בידיים וברגליים כרוכה גם בקילוף העור בסכין או במשייף ויש גם צורך בשמירה על הסטריליות על מנת להימנע מזיהום. לכן שימי לב שהציוד מחוטא, נקי,  שהריח בסטודיו נעים לבאות הנכנסות. לא פחות חשוב היא תדמיתה החיצונית של המטפלת, שהיא מטופחת ונקייה הרי זה מה שיעיד הכי טוב על טיב יחסיה עם עולם הטיפוח והאסתטיקה.
  3. מקצועית זה הכי– תחום הטיפוח הוא תחום רחב, רבות הנשים שמחליטות לעסוק בו וזה כיף לנו שיש מבחר גדול של בנות שמתמחות בתחום, מה שלך חשוב בתור המטופלת היא לבדוק את רמת המקצועיות של מי שתטפל בך. כמה שנים היא בתחום, שהיא אכן למדה בבית ספר מוכר עם רשמים טובים, תעודות מקצועיות שנחשבות ומוכרות עלפי משרד התמ"ת , איך העבודה שלה נראית בפועל, והאם יש לה את ההכשרה המתאימה לטפל לך בציפורניים ובכל מה שסביבן?
  4. יופי פנימי-  אני אישה שבאה מרגש, היכן שטוב לי – שם אני נמצאת והיכן שלא, אז לא. הקפידי לשים לב האם את מרגישה ביחס חם ואדיב, האם נוח לך בקרבתה של המטפלת בך כי חשוב גם לנו, המטפלות, שתרגישו נוח אתנו בסטודיו.

לסיכום, בחרי מישהי לא עמוסה, יחס אישי וחם, שיש לה המלצות, תעודה מקצועית, ותק בתחום ושהעבודות שלה לטעמך. הרי בסופו של דבר  הכי חשוב, שאת כמטופלת במכון טיפוח ויופי, תצאי מסופקת.



עמוד זה נצפה: 403 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור