חיפוש באינדקס עסקים

צחי נוי רץ בקמפיין H&O

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 אוקטובר 2011

רשת H&O עולה הבוקר בקמפיין טלוויזיה ייעודי למשך 5 ימים במסגרתו מוצעים כל ביגוד מותגי הספורט המשווקים ברשת במבצע סוף עונה כבר בתחילת העונה : 1+1 רוכשים פריט ומקבלים את הפריט השני במתנה!

את הקמפיין יוביל לראשונה השחקן והקומיקאי צחי נוי

חן אשד, סמנכ"ל השיווק: "H&O משווקת מגוון רחב מאוד וייחודי של מותגי ספורט בינלאומיים, המוצעים לכל המשפחה ובהם: נייקי, פומה, צ’מפיון, דיאדורה, ניו באלאנס, פילה, אסיקס וכו’. רשת H&O שמחה להעניק ללקוחותיה  ליהנות כבר בתחילת העונה במבצע ייחודי של סוף עונה. צחי נוי הוא דמות ישראלית וקומית, אשר תואמת את ערכי הקמפיין והסיטואציה שנבחרה"

הרשת עולה הבוקר בקמפיין טלוויזיה למשך 5 ימים, במסגרתו מוצעים כלל ביגוד מותגי הספורט המשווקים ברשת במבצע מטורף של 1+1. במסגרת המבצע, המיועד לנשים ולגברים, רוכשים פריט מאופנת מותגי הספורט והאביזרים ומקבלים את הפריט השני במתנה. 

את הקמפיין נבחר להוביל השחקן והקומיקאי צחי נוי, אשר יוביל לראשונה קמפיין של הרשת. נוי ישחק בסרטון בחור שמנמן הנקלע לסיטואציה קומית שמחייבת אותו להתחיל לעסוק בספורט.
 
הקמפיין ישודר במשך חמישה ימים עד ל-28/10. בין מותגי הספורט המוצעים במבצע, ניתן למצוא את נייקי, פומה, צ’מפיון המשווק בלעדית בישראל ב- H&O, פילה, דיאדורה, EXT, ניו באלאנס ועוד.
 
צחי נוי בקמפיין ספורט ל-H&O


עמוד זה נצפה: 558 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור