חיפוש באינדקס עסקים

נשיא מדינת ישראל שמעון פרס שובר שיא גינס

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 יוני 2013

באירוע שציין שיא גינס למוזאיקה הגדולה בעולם בדמותו של הנשיא פרס הגיעו לשתות קפה גיקובס כמה כוכבים עם הנשיא.

הנשיא פרס

תורג’י שחזר,אושרי כהן ,ארז דה,פאולין שובל,זוהר ליבה,קפהשתו קפה קר:
איתי תורגמן שהשאיר את אנה בבית לרקוד, זוהר ליבה, פאולין שובל שהציגה גזרה דקיקה במיוחד, קארין כהן ורוסלנה שלא מפסיקות את חגיגות היומולדת ואושרי כהן שהגיע אחרון באיחור אופנתי.
באווירה קרירה במיוחד נראו לראשונה מאז החלו את הצילומים לסדרה שבכיכובם באותו אירוע צמד החברים הטובים אושרי כהן ואיתי תורגמן ששמרו על מרחק והרעיפו חיוכים לכל הסובבים רק לא אחד לשני.

תורג’י שחזר מניו יורק כמה ימים לפני האירוע , סיפר כי הוא מתאמן בימים אלה למרתון ברלין וגם השתתף במרתון תל אביב כמובן…. איך זה קשור ? כי הקפה עוזר לו לשמור על כושר ואנרגיות גופניות גבוהות  …וברור שהוא סיפר שהוא כשותה אך רק ג’ייקובס לפני כל אימון .

תורג’י שחזר,אושרי כהן ,ארז דה,פאולין שובל,זוהר ליבה,קפהאושרי כהן  שנכח באירוע רק כמה דקות וטס ממש אחרי לעוד עבודה …סיפר לכולם שאת הקפה הוא שותה בכלל רק עם חלב סויה וסוכרזית בכדי לשמור על הגזרה והבריאות …נראה במצב רוח ממש מרומם וחיובי אולי בגלל שהוא מעריץ מספר אחד של הנשיא פרס  ?
 
קארין כהן גילתה לתדהמתה באירוע חול… הרבה חול שממש עשה לה מצב רוח קייצי בהמשך לחגיגות  יום ההולדת שלה  והגיע לאירוע להירגע ולשתות כוס קפה ג’ייקובס קר …סיפרה לכולם שהיא רגילה לשתות קפה לפני השינה וזה ממש לא מעיר אותה אלא עושה בדיוק את הפעולה ההפוכה , מרגיע אותה לפני השינה ….
 
המאמן כושר האישי VIP ארז דה דרזנר שמאמן בימים אלה בחדרי כושר יוקרתיים בישראל הגיע ממש לאחר אימון כושר אישי  ואחרי עבודה קשה בא להירגע ולהרגיע את הקוביות שעל גופו עם קפה קר , סיפר שבימים אלה  עומד להשתתף בתחרות בבולגריה (סופיה) של ליקויי שמיעה בה הוא צריך להוכיח כשרנות אישיותיים מעבר ללקות שמיעה ולכן הוא מחפש ספונסרים לתחרות וגם חברת בגדים שתאמץ אותו …

פאולין שובל ממאסטר שף הציגה גזרה דקה במיוחד כי כמו שכולם יודעים הצילומים מוספים כמה ק"ג עודפים …הגיע לאחר צילומים  , עובדת קשה בימים אלה על פרוייקטים טלויזינים בעיקר , סיפרה שאין מצב שהיא מבשלת מבלי לצלם את המנות שלה ובמיוחד אם היא מבשלת לבנויה בנות ה6 וה13 אין מצב שהן נוגעות בארוחות לפני שהן מצלמות את המנות …
 
זוהר ליבה שמצלם כרגע 3 סדרות במקביל ניו יורק , שמניה ומאמיות סדרה חדשה בכיכובו  נצפה שותה קפה עם תורג’י בין השתיים הייתה שיחה ארוכה לאורך כל הערב …במיוחד עם המצב רוח "החיובי" של תורג’י

 תורג’י שחזר,אושרי כהן ,ארז דה,פאולין שובל,זוהר ליבה,קפה

 נשיא פרס,תורג’י שחזר,אושרי כהן,קארין כהן,ארז דה,פאולין שובל,זוהר ליבה



עמוד זה נצפה: 614 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור