חיפוש באינדקס עסקים

מאוזנר – קטלוג קולקציית קיץ 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 מאי 2010

 

    אוולין הגואל - מאוזנר - קטלוג קולקציית קיץ 2010
רשת אופנת מאוזנר משיקה את קטלוג קולקציית קיץ 2010 בכיכובן של 8 נשים מובילות בתחומן אשר נבחרו להצטלם לקטלוג החדש כתרומה למען עמותת "קו לחיים". הפרזנטוריות אשר נבחרו להצטלם לקטלוג קולקציית קיץ 2010 של רשת אופנת מאוזנר הן נשים מובילות אשר נבחרו בקפידה מעולם החברה, הספורט, הבמה, התקשורת ועוד.

הנשים אשר יובילו את הקמפיין הייחודי ידגמנו בקטלוג החדש של מאוזנר, כתרומה למען עמותת "קו לחיים" המסייעת למאות ילדים ובני נוער שחולים במחלות חשוכות מרפא. בנוסף תתרום מאוזנר אחוזים מרווחי המכירות של עונת הקיץ לילדי עמותת "קו לחיים".

הנשים אשר נבחרו להצטלם לקמפיין: דליה מזור, אופירה אסייג, אוולין הגואל, ציפי אובזילר, עו"ד קרן נהרי, ננה שרייר (מסעדנית) רינה עידן (מנכ"לית עמותת "קו לחיים")  ויסמין קוטליצקי מאוזנר.

קולקציית קיץ 2010 של רשת האופנה מאוזנר עומדת בסימן אורבאניות אקלקטית. אוסף הקולקציה מורכב בעיקר מחליפות מחויטות עבור נשות עסקים והחברה הגבוהה, המעוצבות מחד בהשראת העיר הגדולה רינה עידן - מאוזנר - קטלוג קולקציית קיץ 2010
בקווים זוויתיים וגיאומטריים ומאידך משלבים אלמנטים אקלקטיים של בנייה מקומית, המביאים עמם חותם אישי וייחודי. 

  
מקור ההשראה לקולקציה היא הארכיטקטורה העירונית המודרנית המאפיינת ערים גדולות ברחבי העולם דוגמת טוקיו, ניו-יורק, אבו-דאבי ועוד, המקבלת את אופייה יותר מכל דרך מגדלי הבניינים וגורדי השחקים הנישאים אל על וקובעים מחדש את קו הרקיע ואופי הנוף. קולקציית קיץ 2010 של מאוזנר שואבת השראה גם מהעיר תל-אביב המיישרת כיום קו עם ערים גדולות בעולם ומעמידה ארכיטקטורה מתקדמת ומרשימה המתמזגת בשלמות עם העיר הלבנה הבנויה בסגנון בינלאומי.
הקולקציה נחלקת לארבע קבוצות, המספקות מענה להמולה התזזיתית והקצבית של העיר הגדולה. הצבעים רגועים, שלווים ומקרינים ביטחון, יוצרים אי של שקט בהיר בתוך ההמולה. אשת מאוזנר הקיץ הזה לבושה לבן על גווניו השונים.

פנינה – יומיום מתוחכם
גווני פנינה אורבאנית ולבן מעושן. גוונים אלה מספקים את המענה הדרוש ללבן של הקיץ, תוך התאמה לצרכים פרקטיים של היומיום. גוון פנינה מקרין רוגע, יסמין קוטליצקי מאוזנר - מאוזנר - קטלוג קולקציית קיץ 2010
מעניק מראה וינטאג’ של היסטוריה ומסורת, יוקרתי אבל לא חגיגי מדי – המענה המושלם לאשת עסקים מתוחכמת ביומיום.

פודרה – הלבן החדש
גווני פודרה וורוד מעושנים. גוונים אלה משתלבים להפליא עם הפנינה. שילוב זה מראה על חשיבה מוקפדת ומתוחכמת אך לא מתאמצת או נדושה. צבע זה מתמזג בקיץ הזה עם האופי והשקט של אשת מאוזנר ומייצג סולידיות, מעודנות ורוגע לצד ביטחון ושלווה.

שחור – הגוון הנצחי
טווח רחב של גווני שחור בצבע אחד. לאישה בעלת אישיות כריזמטית, היודעת לחלץ מהצבע האחד והיחיד הזה טווח שלם של גוונים, שחור הוא המענה הנצחי. בקולקציית קיץ 2010 של מאוזנר, אין מדובר בשחור גותי תוקפני אלא בשחור מעודן, קליל וקיצי.
גוונים עמוקים, המדגישים את משחקי התלת מימד של הבגד, משולבים בבדים בעלי טקסטורות שונות, מאט ומבריק. החליפות השחורות משתלבות היטב עם גווני הצבע העדינים דוגמת פנינה אורבאנית, פודרה או לבן.

לבן – המנוחה והנחלה
הן כמראה כולל מכף רגל ועד ראש והן כפריט משלים
לחליפות בגוונים שונים – לבן תמיד ייראה חגיגי. הקיץ הזה
הוא מתאים במיוחד לשעות הפנאי, למנוחה ולנופש.

קרן נהרי - מאוזנר - קטלוג קולקציית קיץ 2010  ננה שרייר - מאוזנר - קטלוג קולקציית קיץ 2010
מאוזנר – קטלוג קולקציית קיץ 2010



עמוד זה נצפה: 517 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור