חיפוש באינדקס עסקים

פרי יצירתה של מעצבת ליטל פלס-דוד והפעם..

פורסם מאת: בתאריך: 10 דצמבר 2014

 אחרי לימודים לתואר ראשון בפסיכולוגיה וסוציולוגיה, החליטה המעצבת להגשים את חלומה לעצב אופנה, ולאחר לימודים במחלקה לעיצוב אופנה ב-6b הקימה לפני כשלוש שנים את LittleStreet.

 
יסודותיו של המותג מבוססים על שגרת חיה של הלקוחה העירונית, והפריטים מעוצבים באופן שיוכלו להתאים ללבישה ביום במשרד ועד ליציאה לילית. החל מחולצות טריקו נעימות ועד לחולצות שיפון מורכבות בהן, כמו גם בשאר פריטי הקולקציה ניכרת תפירה קפדנית ורמת גימור גבוהה.
 עיצוב אורבני, קולקציית חורף 2015
מקורות השראה אדריכליים ניכרים בעיצוביה של פלס-דוד, ואלו באים לידי ביטוי בקווים אלכסוניים ובחיתוכים גיאומטריים.
 
הקולקציה מציעה מגוון של גזרות המציגות ברובן מתח של ניגודים בין צלליות אוברסייז מתוחכמות בחלקים העליונים ובשמלות לצד סילואטות צרות וקרובות לגוף בחלקים התחתונים כמו מכנסי סיגר (לא הייתי מגדירה אותן סיגר, הן לגמרי סקיני) בחיתוכים גיאומטריים או חצאיות סקיני המדגישות את קימורי הגוף.
 
שפתו הייחודית של המותג ניכרת בדפוסי משי מקוריים ובתמהיל צבעוני מרענן, החל מאפורים שטופים ועד לכחולים בוהקים. התוצאה – פריטים המצליחים להיות בה בעת עדכניים ועל-זמניים עם אמירה אד’גית וגזרות מדויקות ומחמיאות.
 עיצוב אורבני, קולקציית חורף 2015
ליטל פלס-דוד: "קולקציית חורף 2015 מוגשת תחת הכותרת Coherent Mess ושואבת השראה מהניסיון התמידי למצוא את נקודת האיזון בין המחשבה לפעולה. חיי היום יום של רובנו מתנהלים במידה לא מבוטלת של כאוס, כאשר אנחנו נאבקים למצוא חוט שדרה שיספק לנו סדר והיגיון, וכל זאת תוך כדי התקדמות, עשייה, בנייה, ניהול ויצירה בלתי פוסקים.
 
"אותו קונפליקט בא לידי ביטוי בתהליך היצירה בחיפוש אחר האיזון שבין הקו הנקי לכתם, בין הלכלוך הלא מתוכנן לקו המדויק. לשבור מעט את הקו הקלאסי וליצור קו חדש עם אמירה אישית – ליצור כתם נקי , לכלוך אסתטי, ניקיון אורבני".
 
בקולקציה 25 דגמים מעוצבים בחומרים שונים, ביניהם סריגי כותנה וצמר, אריגי ויסקוזה ושיפונים, אריגים מודפסים וכן בדי ניילון ונאופרן. המתח שבין הקו לכתם בא לידי ביטוי בחולצות ושמלות המאופיינים בקווים גיאומטריים המשלבים דפוסי משי מקוריים המעבירים תחושה של כתמיות ארעית.
כל הדפוסים הם פיתוח עבודות צילום של פלס-דוד שעברו עיבוד גרפי ונעשים בטכניקה של דפוס משי עם שימוש בפויל.
 עיצוב אורבני, קולקציית חורף 2015
אלמנט נוסף שבוחן את אותן גבולות, ניכר בשילובי בדים מפתיעים ומרעננים, כמו שמלת ניאופרן שמשולב במרכזה" חלון" מבד משי, או סריג צמר בגזרת אוברסייז שמשודרג עם תוספת של פפלום עדין מכותנת משי.
 
בין הפריטים בולטים גם מכנסי סקיני גבוהי מותן, שחלקם העליון מאופיין בחיתוכים גיאומטריים האוספים את הגוף ומחמיאים לטווח מידות רחב ומבני גוף שונים.
לצד קולקציית הבגדים ניתן למצוא גם כריות, תיקים וצעיפים בעיצוב אישי. פריטים אלו ממשיכים את השפה העיצובית של המותג עם הדפסי ראסטר ומשפטים שמנציחים את ערכי המותג.
 
בשנת 2014 נפתחה חנות ראשונה של LittleStreet בתל אביב. הסטודיו וחלל העבודה של המותג נמצאים גם הם באותו חלל ומאפשרים למבקרים הצצה אל מאחורי הקלעים של עבודת המעצבת.
  
טווח מחירים:
 
חולצות: 320-550 ₪, מכנסיים וחצאיות: 460-520 ₪,
ז’קטים ומעילים: 650-820 ₪, שמלות: 390-650 ₪.
עיצוב אורבני, קולקציית חורף 2015


עמוד זה נצפה: 487 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור