חיפוש באינדקס עסקים

פקטורי 54 – קולקציית קיץ 2009

פורסם מאת: barosh בתאריך: 31 מרץ 2009

 

פקטורי 54 מציגה הקיץ, קולקציה מרהיבה של המותג הנגיש של דולצ’ה וגבאנה D&G. ממכנסונים קצרים, חולצותפקטורי 54 - קולקציית קיץ 2009 וואלה מכופתרות, סריגים במייק אפ זהב, דרך שמלות מתוחכמות בשחור ולבן ושמלות מתוקות בגווני הסומק והמייק אפ וכמובן, הסמל המסחרי המנומר של בית האופנה D&G שמופיע בשמלות מתנפנפות בסגנון מרלין מונרו, בחולצות קולר ואפילו בבגדי ים עתירי מחשוף.

הקו הצעיר RED מבית ולנטינו, מציג קולקציה על גווני השמנת, ורוד וחום. חצאיות בגזרה גבוהה, מכנסיים עם מותן גובבה בסגנון המרין, שמלות כותנה בדמוי תחרה, חולצות מכופתרות עם פליסה ועוד.

אלכסנדר מקווין בקו השני MCQ, מציג שמלות מהונדסות בקווים נקיים וגיאומטריים. צבעוניות של שחור ולבן, פפיטה וזז’קטים קצרצרים וחצאיות עם מותן גבוהה. קו בגווני השחור עם ירוק וירוק בלבד, חולצות וז’קטים בגזרות קימונו, גם הם קצרצרים.

את קולקציית אביב קיץ 2009 של פקטורי 54 מציגים דוגמנית העל נדין סטריטמאטר והסופר מודל ראול מאייר שהגיעו במהלך השבוע שעבר לצילומי הקטלוג והקמפיין של פקטורי 54. נדין, שברזומה שלה צילומים לקלואה ולקוסטו ברצלונה וכיכבה על מסלולי התצוגה של איקון הלנז’רי ויקטוריה סיקרט, כמו גם על מסלולי האופנה של שאנל, כריסטיאן דיור. הצילומים לקטלוג של קולקציית אביב קיץ 2009 של פקטורי 54, נערכו בסטודיו של הצלמים גיא כושי ויריב פיין.
לצפייה בסרטון וידאו של פקטורי 54

פקטורי 54 - קולקציית קיץ 2009
פקטורי 54 – קולקציית קיץ 2009.

 



עמוד זה נצפה: 460 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור