חיפוש באינדקס עסקים

בגדי ים בהשראת שנות ה-50 – ml

פורסם מאת: בתאריך: 29 מאי 2012

בגדי ים בהשראת שנות ה-50 - mlרשת האופנה ml, משיקה בימים אלה בגדי ים מחטבים, המתאפיינים בצבעוניות, בהדפסים ואלמנטים נוספים. לצד בגדי הים קולקציה רחבה ותואמת של בגדי חוף.

המותג הנשי ml החליט לאמץ את הגזרות השלמות, שאינן יותר פשרה לביקיני, אלא להפך: הגזרה השלמה הפכה לטרנד כובש בהשראת שנות ה-50.

בגדי הים השלמים החלקים מקבלים אלמנטים קישוטיים כמו: רקמות, חרוזים או תכשיטים, כחלק מבגד הים.

בשונה מרשתות אחרות המציעות בגדי ים לנשים מלאות בגזרה אחת ובצבעים כהים ובנאליים, רשת ml מציעה קולקציה של בגדי ים מודפסים בהשראת העולם האקזוטי, פרחים, טבע ומדבר או בגדי ים בצבעי הקיץ: צבעי גלידה, צבעי פסטל וצבעים זרחניים, לצד הצבעים הקלאסיים.

היתרון הבולט בבגדי הים של ml הוא העיצוב המוקפד והמותאם לגופה של האישה המלאה, הכולל חזייה פנימית, כתפיות רחבות ותפרים חזקים במיוחד לעיצוב הגוף.

כמו כן קולקציית בגדי החוף של ml היא המשך למגמות הקיץ הבולטות: שימוש נרחב בקפטנים דקיקים ומתנפנפים עשויים שיפון, שמלות מקסי קלילות עשויות מג’רסי דק שמתאימות למראה חוף אלגנטי ושיקי ומגוון רחב של פראו צבעוניים עם הדפסים שונים, טוניקות צבעוניות או עם הדפסים שהבולט בניהם הוא מראה המטפחות. 

בין פרטי קולקציית בגדי הים ניתן למצוא: בגד ים בגזרת מעטפת בשילוב אבזם משובץ אבנים, בגד ים סטרפלס שלם בשילוב כתפיות זהב שניתנות להורדה, בגד ים שלם עם הדפס דקלים, בגדי ים שלם מחטב בצבע, בגד ים שני חלקים עם הדפס נחש ועוד.



עמוד זה נצפה: 365 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור