חיפוש באינדקס עסקים

עשית החלקה יפנית שימי לב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 יוני 2011

עשית החלקה יפנית שימי לב השמש יוקדת ממעל, רוח ים קלילה מנפנפת את השיער הארוך והחלק שלך ואת מרגישה נפלא. זו בדיוק הסיבה שרצית שיער חלק, כדי ללכת לים ולא לדאוג איך ייראה השיער כשיתייבש אחרי טבילה בים.
רגע אחד. עצרי. השיער שלך שעבר החלקה יפנית – לא ממש אוהב שמש ומי ים, מה לעשות?
קרינת השמש והקרניים האולטרא סגוליות שלה מזיקות לשיער. השמש מייבשת ושורפת את השיער. החשיפה למי הים או הבריכה עם המלח או הכלור מייבשים את השיער גם כן. התוצאה שיער עייף, דהוי, שברירי ומתפצל בקצוות.
אם השיער שלך עבר טיפול עמוק כמו החלקה יפנית או החלקת שיער אחרת את חייבת להשקיע כמה דקות בשיער לפני שאת מוציאה אותו אל חוף הים או הבריכה.
ראשית, חשוב להשתמש במוצרי שיער מתאימים לשיער שעבר החלקה. מסיכת שיער מזינה ושמפו ללא מלחים שייבשו את השיער.
שנית, לפני היציאה לים או לבריכה, בדיוק כמו שאת מורחת מסנן קרינה על העור, מרחי שמן הזנה עשיר על השיער. שכבת השמן תעטוף את השיער ותעניק לו הגנה נוספת מפני קרנת השמש המזיקה והמלחים שבמים.
בדיוק כמו שאת מחדשת את מלאי הקרמים מסנני הקרינה לפני עונת הקיץ, גשי אל מעצב השיער שלך וקבלי יעוץ ממוקד ביחס לתכשירי השיער המומלצים לשיער המוחלק שלך.
מעצב השיער שעשה לך את ההחלקה הוא זה שיידע בדיוק מה צריך השיער שלך כדי לשמור על הברק הנפלא, הרכות והמראה החלק של השיער שהושג באמצעות החלקת השיער.
גם אם השיער שלך לא עבר החלקה קבלי טיפ מיוחד: אחרי כל חשיפה למי ים או בריכה – חשוב לשטוף היטב את השיער במים נקיים על מנת להסיר את שאריות המלח והכלור מהשיער.
ולפני שהקיץ מתמקם פה לכמה החודשים הקרובים, חשוב להגיע למעצב השיער שלך ולגזור קצוות. קצוות מפוצלים מעניקים לשיער שלך מראה יבש וחסר חיים. קיצוץ הקצוות ישמור על מראה שיער בריא ומבריק.

עשית החלקה יפנית שימי לב



עמוד זה נצפה: 347 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור