חיפוש באינדקס עסקים

עליסה מארחת לבראנצ’?

פורסם מאת: בתאריך: 10 דצמבר 2014

חשבתם שאליס (ההיא מארץ הפלאות) נעלמה מהעולם?? הקולקציה הססגונית של המותג ההולנדי סטודיו פיפ

מוכיחה בדיוק את ההפך

ציפורים, פרפרים, פרחי גינה ובעיקר פסטורליה הולנדית שעושים מחווה לדמותה של הנערה הצעירה החוגגת 150 שנה עוד רגע וזו חברים, יריית הפתיחה למחווה הראשונה

קולקציית כלים, אליס בארץ הפלאות
אליס, גיבורת ספרו הקלאסי של לואיס קרול ״אליס בארץ הפלאות, מסיבת התה המפורסמת והכובען מטורף זכו לפרשנות מודרנית בקולקציה חדשה ומתוקה שתעשה לכם חשק ללגום תה בכמויות.
 
דמותה של אליס הרי כבר שימשה בעבר מקור השראה מוצלח לאמנים, לצלמים, למעצבי תיאטרון, לאנימטורים וליוצרי קולנוע, ולא בכדי גם מעצבי הבית של המותג ההולנדי האהוב בראשותה של המעצבת הראשית קתרינה ראו בה מיתוס, נשאבו אף הם במורד מאורת הארנב ויצרו קולקציה מרהיבה שכולה הומאז׳ לדמותה של אליס, שתחגוג בקרוב יום הולדת 150.
 
קוקלציית אליס של ’רויאל פיפ’ (תת מותג של הסטודיו) כוללת כלי אוכל והגשה, כולם עוטרו כמתבקש במוטיבים מתוקים, מעולם הפנטזייה המתכתבים עם מוטיבים מעולם האמנות, על-פי ההקשר לדמותה של אליס הניצבת מולם בהפקה ש-4 מתמונותיה מפורסמות בכתבה – כמו מבקשת להאפיל על היופי האבסולוטי שלהם. 
קולקציית כלים חורף 2015, אליס בארץ הפלאות
מלבד כוסות תה (303 שקלים לשש), קומקום (263 שקלים), סוכרון (443 שקלים) וחלבון (300 שקלים) הדרושים בכל מסיבת תה שמכבדת את עצמה, הקולקציה כוללת גם קעריות מרק (584 לשש), מאגים (396 לשש), מגש הגשה (374 שקלים), קופסת אחסון (226 שקלים) ולאלו שבכל זאת מעדיפים קפה, גם סט של כוסות אספרסו + תחתיות תואמות (443 ל-6). כל הכלים  כאמור עוטרו, כמתבקש, במוטיבים מעולם הפנטזיה וממעמקי היער של ארץ הפלאות:
הפטריות הצבעוניות, העלים המשתרגים, הפרחוניות הצבעונית או הפרפרים והציפורים המרהיבים
קולקציית כלים חורף 2015, אליס בארץ הפלאות

 



עמוד זה נצפה: 405 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור