חיפוש באינדקס עסקים

עיצוב שיער בקולוסאום – חנן קמיר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 נובמבר 2009

מופע עיצוב שיער מרהיב

מופע עיצוב שיער מרהיב התקיים אמש בקולוסאום בתל אביב. מעצב השיער חנן קמיר הציג בפני מאות אורחים מגוון עיצובי שיער ותסרוקות מרשימים שהצליחו לסחוט מחיאות כפיים סוערות במשך דקות ארוכות.עיצוב שיער בקולוסאום - חנן קמיר
המופע המושקע של חנן קמיר כלל תסרוקות ערב ותסרוקות אומנותיות מעוצבות ברמות ביצוע גבוהות תוך שילוב של איפור ערב ואיפור אומנותי של אמן האיפור יוסי ביטון שהוצגו על 30 דוגמניות יחד עם הרקדניות של אתי פולישוק שהרכיבה את הכוריאוגרפיה למופע.
"הרעיון העומד מאחורי מופע עיצובי השיער הוא המג’יק טאץ’ (מגע הקסם) המאפשר להגיע לתוצאות מרשימות במספר נגיעות פשוטות" מסר חנן קמיר והוסיף: "המופע קיבל את השראתו מחילופי העונה שאנו חווים כעת והציג מעין מאבק בין עונת הקיץ לעונת החורף (שחור מול לבן). הדוגמניות בשחור הציגו תסרוקות בעלות גוון אוונגרד מובהק לעומת הדוגמניות בלבן שעליהן הוצגו תסרוקות קלאסיות בהשראת מראות השיער של שנות ה-30 וה-40".
אביו של חנן, יאיר קמיר, סיפר כי "הבחירה באמן האיפור יוסי ביטון הייתה ברורה לאור יכולותיו האומנותיות והמקצועיות. השילוב של מגוון התסרוקות בעיצובו של חנן מראות האיפור של יוסי, יצרו מופע עיצוב שיער מרשים ומקצועי".
עוד הוסיף יאיר כי "לאור הצלחת האירוע וכמות האורחים שהגיעו לפרגן, אני מעריך שבזמן הקרוב נוציא הודעה על מופעים נוספים".
באירוע שהחל בשעה 21:30 (הנהירה למקום החלה בשעה 20:00) נצפו: מר יהודה בראון (מנכ"ל וולה לשעבר), מר גד מנור (מנכ"ל קארין גל), מר אבי מימון (הבעלים של יוקו סיסטם), אמן האיפור יוסי ביטון, מר ניסים כהן (מנכ"ל קאדוס), מר שחר שקורי (מנכ"ל פרמה), מעצבת האופנה גלית לוי, גב’ גילה גמליאל (סגנית שר במשרד ראש הממשלה), מר יצחק אוחיון ראש עיריית פ"ת.
עוד נצפו באירוע: גבי ויינשטיין (קארין גל), יגאל ויצמן, אסף סיבוני, רובי כהן, אופיר מכבוש, חנה דוידוביץ’, שרית אזולאי (שרית הייר בוטיק), יגאל סיץ’, רועי סיץ’ ואורחים רבים נוספים.

עיצוב שיער בקולוסאום - חנן קמיר

עיצוב שיער בקולוסאום - חנן קמיר



עמוד זה נצפה: 493 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור