חיפוש באינדקס עסקים

עיצוב זה הכל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 ספטמבר 2008

מעצב העל ג’ורג’יו ארמאני יודע טוב מכולם שעיצוב מושלם תלוי בפרטים הקטנים – הם אלו המשלבים את המראה לעיצוב הרמוני ומדויק.
ואם כבר עסקנו בפרטים הקטנים, מציג בית ארמאני קאזה נרות אווירה המשלימים את עיצוב החדר.
הנרות של ארמאני אינם סתם נרות, מדובר בפריט עיצובי לכל דבר, בין אם מדובר בפמוטים מעוצבים או בנרות מרהיבים, הם אלה שמשלימים את האווירה והופכים את העיצוב של החלל לנעים, מזמין וביתי.

RAMA – פמוט נרות העשוי ממתכת כסופה, המעוצב כשני קימורים המורכבים זה על זה ליצירת X. הפמוט מכיל 5 נרות יחידים אך השתקפות האור מהפמוט הכסוף יוצרת תחושה מוארת עוד יותר. פריט מיוחד ומרהיב בעיצוב מודרני.

 
 

 

את שנת 2008 השיקה נטוצי תחת הכותרת "דרך החיים שלכם" מתוך הבנה כי בחירת הריהוט לבית כבר איננה קשורה רק לתחום העיצוב, אלא בעמדה המייצרת סגנון חיים ייחודי שלם. חופש הבחירה האדיר המוצע בנטוצי מאפשר לכל אחד למצוא את השילוב אשר יבטא את אישיותו ויספק לו את סביבת החיים הנינוחה והנעימה ביותר. תפיסה זו של נטוצי שואפת לשלב בין יופי ואיכות ולהגיע לאיזון הרמוני בין צבע, צורה וטקסטורה. בסניף החדש בחיפה ניתן למצוא זה לצד זה ספות, מנורות, שטיחים, שולחנות קפה, מדפים ואביזרי בית מעוצבים, על מנת לאפשר לכל אחד למצוא את השילוב האופטימלי שלו.
קולקצייתSAVOY  לקיץ 2008 "הולכת על בטוח": הבחירה בצבעים קלאסיים של חום, מוקה לבן לנגזרותיו עם נגיעות כהות של הצבע השחור מאפשרת קומבינציות מעניינות ועמוקות היוצרות מראה מתוחכם, קלאסי, אלגנטי אך גם עדכני. הקולקציה מורכבת מספות וכורסאות במראה גיאומטרי ישר ונקי. בסדרה ניתן למצוא ספה עשויה עוד בצבעי הלבן תלת מושבית או דו מושבית המעניקה מראה נקי ופתוח לחלל. כחלק מתפיסת "המראה הכולל" של נטוצי, מוצע גם ריהוט משלים לסדרת זו – הדום ריבועי בגווני לבן היכולים לשמש לישיבה, להנחת הרגליים וגם כפריט עיצובי בחדר, גוף תאורה, שולחן סלוני נמוך המתאים למזנון נמוך אף הוא היוצר תחושה של גודל ועומק לחלל.

 

 

הקולקציה החדשה של "אינוביישן בדיזיין סנטר" לקיץ 2008 מאופיינת במראה הקרח והשלג, המנוגד כל כך לקיץ הישראלי הלוהט, ומציעה מגוון של ספות, כורסאות ושולחנות במראה המושלג הזה.
קולקציית ה- ISTYLE לקיץ 2008 היא קולקציה המציעה מגוון ספות, כורסאות, ספות- מיטות, שולחנות ועוד, בעיצוב מתוחכם אך פרקטי, בסיסי אך מסוגנן, המתאים בעיקר לאורח החיים המודרני. הקולקציה מאופיינת בקווים חדים ונקיים שתוכננו מראש לנצל כל פינה בחלל ולחסוך במקום. הצבעים השולטים בקיץ זה הם לבן השלג, כאנטי תזה לימי החום המיוזעים שלנו.

 
 

 

נגב מקבוצת אפריקה ישראל משיקה 2nd floor by Negev, ספריית הריצוף ראשונה בישראל בהשקעה של כ-10 מליון ש"ח המציעה לראשונה בארץ אולם תצוגה בתחום החיפויים המיועד לקהל האדריכלים והמעצבים.
המתחם הייחודי משתרע של שטח של 500 מ"ר בקומה השנייה של אולם התצוגה של נגב ברמת גן ומציע לקהל האדריכלים והמעצבים את כל הנחוץ לעבודה מקצועית ונוחה בתחום עיצוב הבית בכלל ותחום הריצוף בפרט.
פתיחת המתחם היא חלק מהאסטרטגיה של נגב להרחיב את נתח השוק בסקטור הפרטי והמוסדי, ומשמעותה, הבאת החומרים האיכותיים והחדשניים ביותר בתחום החיפויים והצגתם במתחם תצוגה ייחודי שטרם נראה כמותו בישראל. במתחם החדשני, נמצאת ספריית הריצוף הראשונה והגדולה ביותר בישראל – אבן, שיש, עץ, פרקטים וגרניט במבחר עצום, בסגנונות שונים. למעלה מ-1000 דגמים מוקטנים של חיפויים שונים, המאפשרים מעתה להתרשם באופן ישיר ומיידי ממאות חיפויים אמיתיים מוקטנים המוצגים במקום. בימת תצוגת ריצוף, חדר ישיבות ועמדות עבודה , ספרייה מקצועית לתחום העיצוב והאדריכלות.

 

 


 



עמוד זה נצפה: 585 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור