חיפוש באינדקס עסקים

סקר לקראת השנה האזרחית החדשה בקרב נשים ישראליות

פורסם מאת: בתאריך: 13 דצמבר 2011

 ענקית התכשיטים הדנית, PANDORA, המפורסמת בזכות ה-CHARM BRACELET, המאפשרת ללקוחה ליצור צמיד בעיצוב והתאמה אישיים, לאורך זמן, להוסיף charms לצמיד לשילוב ממבחר של יותר מ-700 CHARMS בעלי משמעות סמלית רגשית לעונדת, המתווספים לצמיד הבסיס העשוי כסף סטרלינג, זהב 14 קראט, עור או בד.

לקראת השנה האזרחית החדשה  PANDORA  ערכה בישראל סקר בקרב כ-300 נשים בגילאי 30-60 בנושא הרגלי הרכישה והענידה של התכשיטים שלהן.
מתוצאות הסקר, שנערך על-ידי מכון רושינק אסטרטגיה עולה כי 86.3% מהנשים הישראליות אוהבות תכשיטים ונוהגות לענוד תכשיטים באופן קבוע וכי רכישת תכשיטים עולה עם הגיל.
התכשיט הפופולרי ביותר אותו עונדות נשים ואינן נוהגות להסיר הוא שרשרת עם 54.2% מהנשים העונדות שרשראות על הצוואר, ובהפרש קטן אחריו עגילים עם 52.3% מהנשים. תכשיטים נוספים אותן נוהגות נשים לענוד באופן יומיומי ואינן נוהגות להסיר הן טבעות עם 46.7%, בעיקר טבעות נישואין עם 38.2% וצמידים עם 26.5%.
סקר לקראת השנה האזרחית החדשה בקרב נשים ישראליות
הפילוג משתנה בהתאם לרמת ההכנסה כאשר בקרב נשים בעלות הכנסה מתחת לממוצע התכשיט המועדף הוא שרשת עם 57.2% ואילו בקרב נשים בעלות הכנסה ממוצעת ומעלה התכשיטים המועדפים הם עגילים וטבעות, עם כ-54%.
הרומנטיקה שולטת בנישואין
את התכשיטים היקרים ביותר לליבן מקבלות הנשים מבעליהן (44.4%), כאשר את המגמה מובילות הנשים בגילאי 50-60 עם 47.7%; 23.5% מהנשים מפנקות את עצמן ורוכשות את התכשיטים לעצמן ואילו 21.9% קיבלו את התכשיט האהוב עליהן מהוריהן או מבן משפחה אחר.
אם הגברים הנשואים מובילים את טבלת מעניקי התכשיטים, אזי המחזרים והמאהבים הישראלים נמצאים כמעט בתחתית עם 6.5%, כשאחריהן "החמות" עם 1.7% בלבד.
אוסף זיכרונות מתוכשט
הנשים הישראליות מחזיקות בתכשיטים בעלי ערך סנטימנטלי, ובעיקר בתכשיטים המהווים מזכרת מאנשים היקרים לליבן (41.8%). תכשיטים מהווים גם מזכרת לחתונה (22.2%) ולימי הולדת (21.9%), כאשר הנשים בגילאי 40-50 הן הנהנות העיקריות ממתנות יום-הולדת מתוכשטות, עם 24.5%.
בא לי…. תכשיט!
למעלה ממחצית הנשים הישראליות (56.5%) השיבו כי הן קונות תכשיטים באופן ספונטני, כאשר הן רואות משהו שהן אוהבות. הנתון מודגש במיוחד בפילוח לפי רמת הכנסה עם 56.5% מהנשים בעלות הכנסה מתחת לממוצע, 56.3% מהנשים בעלות הכנסה ממוצעת ו-66.1% מהנשים בעלות הכנסה מעל הממוצע.
לשם השוואה, מסקר דומה שנעשה בקרב נשים אוסטרליות בשנת 2010 עלה כי רק 40% מהן קונות תכשיטים באופן ספונטני. נתון מעניין אחר הוא שהנשים הישראליות והאוסטרליות מתנהגות באופן זהה כשמדובר ברכישת תכשיטים לאירועים מיוחדים עם כ-39% מהנשים.
סקר לקראת השנה האזרחית החדשה בקרב נשים ישראליות


עמוד זה נצפה: 301 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור