חיפוש באינדקס עסקים

סקרלט ג’והנסון – MANGO קולקציית אביב קיץ 2011

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 פברואר 2011

סקרלט ג’והנסון - MANGO קולקציית אביב קיץ 2011השחקנית האמריקאית והדוגמנית סקרלט ג’והנסון, נבחרה להוביל זו העונה הרביעית את קמפיין אביב קיץ 2011 של המותג הבינלאומי MANGO.

לצידה של סקרלט מככבות דוגמניות בינלאומיות מובילות המציגות את תתי הקולקציות ש המותג ובהן: האיט גירל מיקי גרין, איזבלה פונטנה אשר נבחרה להוביל את הקמפיין הצילומים הייחודיים של הצלם הנודע טרי ריצ’רדסון והזמרת הצרפתייה ז’וספין דה לה בום.

MANGO בחרו בבית ספרדי מודרניסטי מרהיב ב-ELPRATDELLOBREGAT בברצלונה כאתר הצילומים לקמפיין, שם דגמנה סקרלט ג’והנסון ברביעית, מול מצלמתו של הצלם הנודע מריו סורנטי.

הצלם המוערך, המצלם את הקמפיין עבור מנגו מאז נבחרה ג’והנסון לפנים של המותג, מנציח באופן ייחודי את הפן המודרני והמראה הרענן והמתוחכם של השחקנית, המשתלבים עם הקווים הנקיים והמינימליזם של הקולקציה בעונה זו. 

הסטיילינג על הסט נעשה על ידי ג’יין האוו לצד אהרון די ומאי אורבי אשר היו אמונים על האיפור ועיצוב השיער.

סקרלט ג’והנסון - MANGO קולקציית אביב קיץ 2011קולקציית אביב קיץ החדשה של מנגו, מציעה אופנה טרנדית בדגש על מראה נקי ומודרני וקווים פשוטים ומינימליסטיים, בפלטת גוונים וצבעים בהירים.

הפריטים משולבים בעיצובים גרפיים בעלי קונטרס בפסים וקווים, היוצרים תחושת אנרגיה וזרימה בבדים. המראה הנחשק של הקולקציות משתקף גם בפלטת הצבעים.

הפריטים מעוצבים בדגש על צבעי לימון בהיר וירוק מנטה, המספקים אווירת אופטימיות, בעוד צבעי אבטיח וגווני ניוד וגווני חום ’שזופים’ שונים מוסיפים נופך של יוקרה ומותרות לקולקציה, בעזרת שילובים ייחודיים של זהב מתון. נגיעות של צבעים בהירים כגון גווני אדום, כתום וצהוב, שופכים אור על גווני הבז’, בעוד מראה המלח משתקף בשילוב של גווני הכחול.

 

 

 

 

סקרלט ג’והנסון - MANGO קולקציית אביב קיץ 2011
סקרלט ג’והנסון – MANGO קולקציית אביב קיץ 2011



עמוד זה נצפה: 444 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור