חיפוש באינדקס עסקים

סלבס בהלבשה תחתונה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 נובמבר 2008

ביום חמישי האחרון (6/11) הצטופפו בדיזינגוף סנטר סלבריטאיות מובילות דעה ואנשי תקשורת, לרגל פתיחתסנדי בר בוחנת רשת ההלבשה התחתונה הספרדית womensecret (וומן סיקרט). הארוע כלל קוקטייל בסגנון ספרדי עשיר, עם בר מתוקים וקבלת פנים לסלבריטאיות לצד בכירי המשק הישראלי.
בין בוחרות התחתונים והחזיות נצפו: סנדי בר שרוממה את מצב רוחה בשופינג מטורף של כותנות לילה מתוקות מעוטרות בלבבות וסטים של תחתוני תחרה שחורים, הדוגמנית ומלכת היופי במיל. נירית בקשי שהתלהבה דווקא מהגופיות והתחתונים התואמים ורכשה 3 סטים רומנטיים, הדוגמנית אינגריד פלדמן שהתרועעה ארוכות עם אלכס קארה מנכ"ל וומן סיקרט העולמי ולבסוף יצאה עם שקית של שלוש חזיות תחרה בלבן כלתי, אלה משקאוצן הזוכה ב"הדוגמניות" הגיעה בליווי חברתה אירה והלכה על קלאסיקה של סט תחרה בשחור.
רוקסן פלדמן הזוכה ב"היפה והחנון" הגיעה יחד עם חברתה מליסה. הבנות התייעצו ביניהן מה לרכוש ורוקסן הג’ינג’ית בחרה לבסוף סט תחתונים וחזיה באדום לוהט.
גם לוסי דובינצ’יק לא פסחה על האירוע, לוסי ביקשה לשמור לה את ההנחה למחר, כי "הגיעו כל כך הרבה אנשים" ו- "אפשר לבוא לבחור מחר לבד ועדיין לקבל את ההנחה?"  ופלטו שרון הגיע – לפרגן, אלא מה?

צילום: שי ווליץ

 

אינגריד פלדמן ונירית בקשי
אינגריד פלדמן ונירית בקשי

אלה משקאוצן
אלה משקאוצן.

זוכת היפה והחנון רוקסן
זוכת היפה והחנון רוקסן.



עמוד זה נצפה: 467 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור