חיפוש באינדקס עסקים

סימונה אפלבאום מדריכה ראשית של לוריאל פריז

פורסם מאת: בתאריך: 12 אפריל 2013

סימונה אפלבאום מדריכה ראשית של  לוריאל פריזלרגל עונת החתונות המתקרבת, שאלנו את סימונה אפלבאום מדריכת האיפור הראשית של מותג הקוסמטיקה הבינלאומי "לוריאל פריז" מהם הדגשים וההמלצות שלה לאיפור החתונה.

ואילו הן עשר הדיברות לאיפור הכלה על-פי לוריאל פריז:

היי טבעית: התאימי את כל המראה למי שאת באמת. הכי חשוב הוא להיות נאמנה לעצמך – אם את קלאסית במראה נקי אני ממליצה לך לבחור בשמלה מאופקת, קלאסית, סולידית. כך גם בנושא האיפור: אפילו אם חלמת על מראה פיה או מלכה אני ממליצה לך לאמץ אלמנטים

חשובים מהמראה ולהוסיף אותם בחוכמה למראה הכלה שלך.
חשוב לזכור: תחפושות נועדו לפורים.

הקפידי על תיאום: התאימי את גווני וסגנון האיפור לשמלתך ולתסרוקת שבחרת (לדוגמא: אם בחרת שמלת שמנת רומנטית עם פרחים ורודים בחרי איפור רומנטי,טבעי,בגווני ורוד עתיק או גוונים חומים למראה פרש ונקי, השיער יהיה בעל גוון רך,בייבי ליס פתוחים,פרח

בשיער,או אסוף ברישול) אם בחרת מראה סקסי ונועז, הוסיפי איפור עיניים מודגש יותר, גבה
זוויתית, הוסיפי כוח בעיניים ע"י צבעים דומיננטיים או כהים ושפתיים בהירות או לחלופין

עיניים נקיות ושפתון אדום וחצוף!
סימונה אפלבאום מדריכה ראשית של  לוריאל פריזמייק אפ: בחרי מייק אפ המתמזג באופן מושלם עם גוון עורך,לא כבד מדי שלא יכביד ויגרום למראה מלאכותי והזעת יתר.

טיפ קטן: העובדה שאת מתחתנת אינה אומרת שאת צריכה להניח כמויות מייק אפ על הפנים.

שמרי על פרופורציות: אומנם בארץ מאד אוהבים מבריק אבל לא להגזים! יותר מידי שימר ונוצצים יגרמו למראה עור מבריק מדי ושמנוני. הקפידי לאזן בין מאט למבריק:

בתמונות הסטילס והוידיאו תיראי בעיקר זורחת ומבריקה.

איזון-זו מילת המפתח!

איפור ניסיון:  על מנת להימנע ממקרה מצער של  התנפצות הפנטזיה ביום החתונה כדאי ורצוי לתכנן מראש מראה כללי,צבעים וסגנון ובעיקר לראות אם יש כימיה בינך לבין המאפר/ת.

טיפ: ביום כזה את רוצה סביבך אנשים רגועים ומקצועיים המבינים אותך.

בחירה באנשי מקצוע: הקפידי לעבוד עם אנשי מקצוע עימם את מרגישה בנוח ובהם את בוטחת, בחירה זו עדיפה על עבודה עם אנשי מקצוע בעלי שם עולמי שאינם מתייחסים אליך.

התכונני מראש: כדאי לקחת "צידה לדרך" פודרה+ כרית פודרה לתיקונים ושפתון התואם לזה שעל שפתייך.אין צורך לקחת צלליות או מסקרה, איפור טוב אמור "לשבת" שעות רבות ומסקרה איכותית תחזיק מעמד גם בבכי של התרגשות.

טיפ: בסופו של דבר, חידוש שפתון הוא החשוב ביותר.

שמירה על עמידות האיפור: עמידות איפור אינה קשורה לכמותו על הפנים. חשוב שיהיה לך קל ונוח – עומס של מייק אפ וחומרים רק יתנתק מהעור וייזל .

זכרי:  איכות ולא כמות!

איך תצרי איפור עמיד: ליצירת צלליות עמידות כדאי להרטיבן מעט בעת המריחה או לעבוד עם בסיס של עפרון לפני הנחת הצללית. זה ממש לא יזוז. לעמידות השפתון ניתן להניח כתם של סומק על השפתיים או צללית ליצירת פיגמנט ועליו להניח את השפתון. בסופו של התהליך יש לפדר שוב.

הכי חשוב: לא להילחץ מידי – חיוך יראה נפלא !!!
 

סימונה אפלבאום מדריכה ראשית של  לוריאל פריז



עמוד זה נצפה: 506 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור