חיפוש באינדקס עסקים

סופר מודל ודוגמנית העל הבינלאומית מירנדה קאר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 יולי 2013

MANGO בחרה בסופר מודל מירנדה קאררשת האופנה MANGO בחרה בסופר מודל ודוגמנית העל הבינלאומית מירנדה קאר, לככב כפנים של החברה
הדוגמנית הבינלאומית תוביל זו העונה השנייה את הקמפיין של החברה ותככב בקמפיין סתיו חורף 2013-2014
 
הסופר מודל האוסטרלית מירנדה קאר, נבחרה זו העונה השנייה לפנים של חברת האופנה MANGO. הדוגמנית הבינלאומית תוביל את קמפיין סתיו חורף 2013-2014 ותדגמן את העיצובים החדשים של המותג ותככב במרכזו של הקמפיין החדש.
 
צילומי הקמפיין והקטלוג נערכו בניו יורק, אשר נבחרה על ידי החברה ליעד החדש עבור עונת הסתיו חורף הקרובה. צוות הצלמים הנודע אינז ווינוד (Inez & Vinoodh) צילם את הסופר מודל זו הפעם השנייה, הסטייליסטית הוא לא אחר מג’ראלדין סאגליו בשיתוף עם ליסה באטלר וכריסטיאן היה אחראי על עיצוב השיער והאיפור.
 
לדברי מירנדה קאר: "היה לי העונג להצטלם לעונת סתיו חורף ולקמפיין של MANGO במיוחד עם צוות הצלמים האהוב. הם צוות נהדר ומדהים לעבוד איתם, מאוד נהנינו ביחד במהלך הצילומים. הבגדים העונה נוחים במיוחד ומשלבים מראה והשראות מעולם הפאנק. אהבתי במיוחד את העובדה שאינז ווינוד שמרו על המראה של הקמפיין טבעי ונקי ולדעתי זה מאוד מחמיא לקולקציה ומשתלב באופן טבעי עם קווי העיצוב. הם עשו עבודה מעולה, כמו תמיד!".
 
הקולקציה החדשה מעוצבת בהשפעת הפאנק, כאשר הצבע השחור תופס את המקום המרכזי הן בקולקציה והן בכל האביזרים שהרשת מציעה. בנוסף, גוונים פסטלים אשר יובילו את עונת הסתיו הקרובה, מוסיפים למראה המוביל את הפן העדין, כאשר דפוסים זעירים ובדי הג’קארד ימשיכו כטרנד המוביל העונה. את מראה הערב יובילו סילואטות המשלבות השפעות עממיות במראה אוריינטלי אקזוטי.   
 
מיום הקמת המותג, MANGO בחרה בדמויות מוכרות ומפורסמות להויל את הקמפיינים השונים. דוגמנים ושחקנים מובילים כגון קייט מוס, איזבלי פונטנה, סקרלט ג’והנסון, פנלופה קרוז, מילה גוביביץ’, ליזי ג’אגר, קרולינה קורקובה, נעמי קמפבל, אבה הרציגובה, אינס סאסטרה, קלאודיה שיפר, כריסטי טרלינגטון ודיאנה קורגר.



עמוד זה נצפה: 382 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור