חיפוש באינדקס עסקים

האירוע הנוצץ והיוקרתי של השנה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 דצמבר 2015

כמעט אלף מעצבי שיער, מהמובילים בארץ, התכנסו לחגוג ערב של יופי וטיפוח שיער.

שוורצקופף פרופשיונל לא חסכה בפינוקים ובאטרקציות, ומעצבי השיער נחשפו למוצרים החדשים של חברת שוורצקופף פרופשיונל, סדרת FIBRWFLEX  הייחודית, צבעי IGORA Royal Pearlescence  המרהיבים, סדרת  BC Color Freeze וסדרת הטיפוח BC Oil Miracl.
כוכב הערב היה מעצב השיער טיילר ג’ונסטון הבריטי, מעצב השיער של כוכבים וידוענים מהשורה הראשונה בעולם ושגריר ראשי בינלאומי מספר 1 בעולם, של "שוורצקופף פרופשיונל".
על הבמה הוצגו בתצוגת שיער ראוותנית ועוצרת נשימה מראות שיער עדכניים ושימוש מרהיב בצבעים לשיער. מראות שיער אלגנטיים, אוונגרדיים, קלאסיים, סגנונות חזקים וייחודיים.
שגרירי ומדריכי שוורצקופף בארץ חברו אל טיילר ג’ונסטון בסדרת ההדגמות החיות והציגו רמה מקצועית ללא תחרות. יא-יא (יאיר מנדל), אמיר אליהו, קובי בורוכוב ממספרת קובי ואלי בורוכוב, סיון מדמוני, רפאל טפלוב, ויגאל ביטון, המדריך הטכני של החברה הסבירו והדגימו יכולת מקצועית מופלאה לעיני כמעט 1000 מעצבי שיער שהתארחו באירוע.
מר שמוליק כהן מנהל חטיבת Beauty Care Professional ישראל, שפתח וברך את האורחים הבטיח: " מגוון ההשקות שחשפנו באירוע, הוא רק קצה הקרחון של מגוון עשיר של השקות חדשות, של טרנדים ושל מוצרים מקצועיים שאנו עומדים לחשוף במהלך השנה."
ולנו נותר רק להודות לעושים במלאכה שהפיקו את הערב ולהמתין בשקיקה לחדשות ועדכונים של חברת שוורצקופף פרופשיונל העתידים לבוא.
האירוע הנוצץ והיוקרתי של השנה


עמוד זה נצפה: 537 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור