חיפוש באינדקס עסקים

סוכת הפרסום של JCDECAUX

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 אוקטובר 2011

בחג הסוכות ערכה חברת הפרסום  JCDecaux בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס, עמודי רחוב ומכווני תנועה בתל אביב, אירוע מיוחד ראשון מסוגו בעולם.  החברה הפכה תחנת אוטובוס מול היכל נוקיה בתל אביב מול לסוכה עם כל סממני החג: קישוטים, סכך ואפילו ארבעת המינים.

לאירוע הוזמנו כל עובדי משרד הפרסום יהושע TBWA להרים כוסית לכבוד החג בסוכה המיוחדת.  בסוכה נכחו עובדי משרד הפרסום וכן הולכי רגל מופתעים אשר חיכו בתחנה ונהנו מכיבוד מפנק- עוגות, קרואסונים, שוקולדים ומשתייה קרה אשר ציננה את האושפיזין ביום החם.  עובדי חברת JCDecaux חילקו לנהגי האוטובוסים שעברו בתחנה מתוקים ושתייה קלה ואף עלו לחלק מהאוטובוסים ופינקו את הנוסעים.  הנהגים ברחוב יגאל אלון הופתעו מהחגיגה, עצרו את רכבם והצטרפו להרמת הכוסית.
נצפו במקום: מר פיליפ רו- מנכ"ל חברת JCDecaux ישראל, מר עמנואל רוסל- מנהל איזור המזרח התיכון של חברת JCDecaux העולמית אשר הגיע במיוחד לאירוע מפריז, מר נבו כרמי- סמנכ"ל לקוחות יהושע TBWA וכן הפתיע רמי יהושע בכבודו ובעצמו שקפץ לגיחה קצרצרה וברך את כולם בחג שמח.
פיליפ רו, מנכ"ל חברת JCDecaux ישראל, אמר באירוע: "אני שמח לחנוך את הסוכה הראשונה בעולם אשר הוקמה בתחנת אוטובוס.  אנו שואפים תמיד לחדש ולהפתיע ושמחים שכולם נהנים מן הסוכה.  אני מאחל לכולם חג שמח  ומבטיח להפתיע גם בעתיד". 
 

סוכת הפרסום- תחנת אוטובוס

עובדי משרד הפרסום
 



עמוד זה נצפה: 430 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור