חיפוש באינדקס עסקים

חתן, כלה, מתחתנים, חתונה – כל הטרנדים לקראת עונת החתונות 2009

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 אפריל 2009

 

עם תום ספירת העומר (שרק החלה), מתחילה עונת החתונות במחוזותינו ועימה הפקת חתונה שעליה ישקדו הזוגות אשר מתחתנים: שמלת כלה, תסרוקת ואיפור, חליפת חתן, טבעות, רב מזמר או לא, בחירת האולם, תפריט, צלם, די ג’יי, הזמנות ועוד לא מעט נושאים שהזוג המתחתן יצטרך לתת עליהם את הדעת. צפרירקסיופיאה - חתן, כלה, מתחתנים, חתונה - כל הטרנדים לקראת עונת החתונות 2009. גינסברג מנכ"ל קסיופיאה: "הטרנדים החמים בתחום העיצוב אשר הולכים וצוברים תאוצה בארץ ובעולם בעסקי ה-W.P היוקרתיים (WEDDING PARTY) הנם אירועי הקונספט, כאשר מרכיב העיצוב חף ממגבלות תקציב".
אירועי הקונספט היוקרתיים עליהם מדבר צפריר, מעוצבים במגוון סגנונות כאשר בין הבולטים ניתן למצוא את הסגנון היפני אשר מתאפיין בעיצוב מינימליסטי מתכתי והסגנון ההודי המאופיין בגוונים יצריים ודומיננטיים ובתפאורות ענק מרהיבות. לדבריו "המגמה המסתמנת בשנת 2009, הינה מעבר לאירוע פחות קונסרבטיבי שאינו מנקר עיניים עם שימת דגש על איכות ופחות על כמות, לצד עיצוב קלאסי מינימליסטי".
החידושים בתחום אירועי החתונות לקיץ 2009, מתאפיינים ב-6 סגנונות מובילים:

  • בית כנסת ומסיבה – חתונה בהרכבים של עד 250 איש, המתחילה בקבלת פנים מפוארת + טקס חופה סטייליסטי של חתן, כלה ורב כשלאחריו מעבר למסיבה במקום אחר עם בר משקאות ואוכל קל.
  • סגנון דאנס בר – מציג חתונה באווירת קלאב, המתחלקת לשניים – ברחבת הריקודים מוקם מבנה דאנס בר לחברה הצעירים בסגנון וויסקי אגוגו וכו’, כאשר האוכל והמשקאות מוגשים מתוך הבר ע"י צוות הברמנים, בעוד ששאר האורחים יושבים באולם סביב שולחנות.
  • חתונה הפוכה – חתונה המתחילה בארוחת ערב מפוארת ומצומצמת ולאחר מכן, יוצאים לטקס החופה וכשחוזרים המקום כבר שינה סגנון ואווירה והוזמנו אורחים נוספים למסיבת החתונה.
  • חתונה ישראלית – חתונה המשלבת מוסיקה, אוכל, עיצוב, אוירה וצבעוניות ישראלית טיפוסית.אבי מלכה - חתן, כלה, מתחתנים, חתונה - כל הטרנדים לקראת עונת החתונות 2009.
    חתונה שנייה לבני הזוג – מדובר לרוב באירועים קטנים הכוללים חופה מסורתית, סגנון אירוח בישיבה סלונית, בשילוב אוכל ובר משקאות קטן, בהכנה במקום. מדובר בחתונה יותר סולידית כאשר או החתן או הכלה (או גם וגם) מתחתנים חתונה שנייה.
  • אפטר פארטי – האפטר פארטי אינו סגנון העומד בפני עצמו שכן ניתן להוסיף את גורם האפטר לכל סגנון חתונה שזוג המתחתנים בוחר. מדובר במסיבה המתקיימת בסיום החתונה אשר מציעה לקהל שנותר להמשיך לחגוג ולהצטרף לבני הזוג המתחתנים עד לארוחת הבוקר.

עוד הוסיף גינסברג: "בתחום המוסיקה מסתמנת השנה מגמה של מעבר להרכבים מוזיקליים המנגנים LIVE בסגנון רטרו עכשווי במקום תקליטנים. להקות "קאברים" שונות, הנראות יותר כמו להקות רוק. לבני המשפחה וחבריהם מציעים פינה שקטה ומבודדת מבחינה אקוסטית ובכך נוצר אירוע המשלב אווירת קלאב עם שולחנות ישיבה, הרחק מרחבת הריקודים. כמו כן, קיימת השנה דרישה גדולה של בעלי האירוע ליצירת מעבר מבחוץ למקום פנימי וממוזג, דבר המאפשר למזון להישמר בסטנדרט גבוה של גורמה וסטריליות".
עוד מוסיף גינסברג: "קסיופיאה תוכננה ועוצבה ע"י בכירי אנשי המקצוע בתחום וצוידה במיטב הטכנולוגיות של תאורה ומיזוג מהמתקדמות בעולם, מאגדת בתוכן מגוון רחב של סגנונות, שעוצבו בהשראת מעצבי האופנה בעולם, בהתאם למגמות ולטרנדים המובילים בעולם לקיץ 2009".

  • חופה – הטרנדים החמים לעונת החתונות 2009 בסגנונות החופה, מתאפיינים דרך אנשי שם מברכים, חילונים ה"מנצלים" את הפתיחות הדתית, להעברת מסר הוליסטי ומסתייעים לשם כך באנשי רוחגאט מקסימום - חתן, כלה, מתחתנים, חתונה - כל הטרנדים לקראת עונת החתונות 2009 מהאקדמיה ועד דברי הסבר מפי מלומד כאשר לצד כל אלה מתקיים תהליך הרטרו המשלב חזרה למקורות ולחופות המסורתיות עם מחזיקי מקלות החופה הנבחרים בעיקר מקרב הרווקים שבחברים או מקרב האורחים הקרובים הרוצים להפגין כבוד. כמו כן, חילופי "נדרים" – ברכות בין בני הזוג כחלק מטקס החופה ושינוי מרענן נוסף, טבעת המוענקת לחתן על ידי הכלה לשוויון זכויות.
  • כלה – שמלות הכלה השנה מציגות מגוון סגנונות כאשר כל כלה יכולה למצוא את המראה המושלם עבורה. כיום ניתן לבחור בסלון או סטודיו לכלות (שאטו מוטי אזולאי, מירב ארנון ועוד) ולקבל שמלת כלה, איפור, תסרוקת + טיפולים נוספים בעסקת חבילה. היתרון בבחירה זו מתבטא במניעת התרוצצות בין מקום למקום וקבלת כל השירותים תחת קורת גג אחת.
    לעומת זאת ניתן לבחור שמלה של מעצבת. דני מזרחי, גלית לוי, עמנואל, עליזה גרטס, דימיטריוס ומעצבים נוספים לגשת עם השמלה למעצב שיער אשר מתמחה בתסרוקות כלה (אבי מלכה, עמוס זרד, חיים סיון ועוד), ולקבל במקום עיצוב תסרוקת כלה ואיפור.
    השיטה השלישית משלבת את הבחירה בשמלה מעוצבת יחד עם הזמנת מאפר ומעצב שיער ביוםשאטו מוטי אזולאי - חתן, כלה, מתחתנים, חתונה - כל הטרנדים לקראת עונת החתונות 2009 החתונה לבית מלון או הביתה (קרן בניסטי). היתרון בשיטה זו מתבטא בשירות מלא ובלעדי של בעלי המקצוע בכלה.
  • חתן – אצל החתנים הסיפור הוא פשוט יותר. חליפות מעוצבות ניתן למצוא אצל מעצבי חליפות חתן (בדרך כלל בשילוב עם שמלת כלה) או בחנויות אופנה (גולף (בגיר), פולגת, פקטורי 54, ML MEN וחנויות נוספות).
  • טבעות – כבכל שנה כך גם בעונת החתונות של 2009, ניתן למצוא מגוון טבעות במגוון עיצובים ועלויות כאשר יש לזכור שעל הטבעת להיות חלקה בחלק הפנימי ונטולת אבני חן. ישנם כיום מעצבי טבעות המתמחים בטבעות נישואין וטבעות אירוסין כאשר ניתן לעצב טבעות בעיצוב אישי וייחודי. לעומת זאת ניתן להגיע לחנות תכשיטים ולבחור מבין מגוון טבעות הנישואין הקיימות. חנות התכשיטים גאט מקסימום השיקה לאחרונה קולקציית טבעות נישואין ואירוסין כאשר טבעות הנישואין עשויות זהב לבן, צהוב או ורוד בגימורים שונים ובשלל עיצובים יוצאי דופן אשר מהווים סמל לתחילתה של דרך ותקופה חדשה בחיים. טבעות האירוסין מציגות בשילוב של יהלומים לבנים או שחורים מלבניים, עגולים ומרובעים, ומאובזרות בתושבות זהב בעיצוב מינימליסטי המאפשר לאור רב יותר לחדור לאבן ומעניק ליהלום את זוהרו. הטבעות עוצבו ע"י מעצבי העל האיטלקיים ZANKAN ,DE MARIA לצד עיצובים מקוריים ובלעדיים של מעצבי רשת "גאט מקסימום". ייחודה של הקולקציה, באה לידי ביטוי בעיצובן של טבעות זהות בגדלים שונים לבני הזוג, כמו כן בטבעות עם כיתובים של פזמונים משירי אהבה איטלקיים משנות ה-60.

טלי שרון, מנהלת השיווק של קסיופיאה, מספקת 10 כללי זהב למתחתנים, לפני היציאה ל"קרב החתונה":ML MEN - חתן, כלה, מתחתנים, חתונה - כל הטרנדים לקראת עונת החתונות 2009
לפני היציאה מהבית חשבו מה אתם מחפשים ועל מה כדאי להתמקד?

  • הכינו רשימה קטנה, של הדברים החשובים והמעניינים אתכם בחתונה והיצמדו אליה.
  • יום החתונה הוא יום מרגש, בו בני הזוג המתחתנים נמצאים במתח רב. לכן, חשוב לאכול ארוחת בוקר מזינה באנרגיה, כמו: דגני בוקר או חביתה עם סלט ולא מומלץ לצרוך שתייה מוגזת, או מאכלים מטוגנים וקטניות העלולים לגרום לתחושת נפיחות.
  • במהלך החתונה, מומלץ לאכול מנות קטנות של מאכלים קלים לעיכול ולשתות הרבה מים.
  • לא מומלץ להרבות בשתיית אלכוהול במהלך החתונה, הגורם לירידה חדה ברמת הסוכר בדם וגורם לתחושות לא נעימות. כמו כן שתיית אלכוהול מוגזמת מצד הזוג המתחתן עלול להוביל למצבים לא סימפטיים בלשון המעטה.
  • בבואכם לשכור אולם, מומלץ לבקש רישיון עסק בתוקף, יש להקפיד לרשום בהסכם את כל פרטי ההזמנה, כולל תאור מפורט של העיצוב, פרחים, מס’ מלצרים, תפריט, ציוד ואביזרים וכד’. יש להקפיד על סעיף של ביטול, הכולל פיצוי מוסכם מראש ע"י שני הצדדים.
  • דאגו להכין ערב לפני האירוע תיק עם בגדים ונעליים להחלפה, ערכת איפור, ערכת תפירה לפי הצורך.
  • חשוב, חשוב, חשוב – מסיבת רווקים ורווקות לא לקיים לילה לפני החתונה!
  • לא לשכוח תעודות זהות, אישור מקווה, כתובה, טבעות, הינומה, כיסוי לכתפיים, זר כלה, וכד’.
  • לא מומלץ לנעול נעליים חדשות בפעם הראשונה בערב החתונה.
  • והעיקר, חייכו – מצלמים אתכם.

המון מזל טוב ונישואים מאושרים.

 



עמוד זה נצפה: 428 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור