חיפוש באינדקס עסקים

סדרת טיפוח חדשנית של חברת SEMADAR

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 21 מרץ 2019

סדרת טיפוח חדשנית של חברת SEMADAR מבוססת על פורמולות ייחודיות של תמציות צמחים, רכיבים פעילים פורצי דרך בתחום האנטיאג'ינג וASTAXANTHIN  – נוגד חמצון החזק ביותר בטבע המופק מאצה מיקרוסקופית אדומה.

אסטקסנטין – ASTAXANTHIN "הזהב האדום" האסטקסנטין ידוע כיום למדע כנוגד החמצון החזק ביותר בטבע. החומר מופק על ידי אצות זעירות בשם המטוקוקוס פוביאליס, בשעת חשיפתן לשמש וכחלק ממנגנון הישרדותן מפני קרינה. בחברה משתמשים באסטקסנטין טבעי מחוות גידול מהמתקדמות מסוגה בעולם הממוקמת בערבה. החומר המופלא הזה נחקר רבות והוכח כאחד מהחומרים הפעילים היעילים ביותר בהגנה על העור ובהאטת תהליכי הזדקנות בעור. בסדרה הראשונה והחדשנית של SEMADAR משולבות ידע ומסורת ארוכת שנים יחד עם קדמת המדע והטכנולוגיה. הפורמולות מבוססות תמציות צמחים אורגניים בריכוז גבוה עם חומרים פעילים מחוד החנית של עולם הקוסמטיקה וללא טיפה אחת של חומרים סינטטיים.
המוצרים של SEMADAR נקיים מכימיקלים, חומרי בושם וצבע סינטטיים, אלכוהול וחומרים משמרים מלאכותיים. כל הרכיבים ממקור טבעי וצמחי ומאושרים ע"י גוף הפיקוח האורגני הבינלאומי ECOCERT – תו התקן המחמיר והגבוה ביותר באירופה.

מוצרים אורגניים נאות סמדר קרם גוף מחיר 120 שח צילם דן לבן

מוצרים אורגניים נאות סמדר קרם גוף צילם דן לבן

קו המוצרים נועד לעודד תהליכים טבעיים של התחדשות העור, להעניק הזנה ולחות, להאט סימני גיל, קמטים ופיגמנטציה ולהגן על העור מפני קרינה ומפני פגעי הזמן והסביבה.מוצרי "Semadar" פותחו במרחבים הנקיים של הערבה תוך תהליך מחקר ופיתוח מוקפד המשלב רוקחות שמנים מסורתית עם קדמת המדע והטכנולוגיה. בתחומי האנטיאייג'ינג.  ניכרת השפעתם של תנאי המדבר הקיצוניים ותנאי הגידול הנקיים על עצמת החומרים הפעילים המופקים מהצומח. במוצרים מרכיבי הפורמולות מבוססות על צמח אלוורה טהורה…..

מוצרים אורגניים של נאות סמדר צילום דן לב

מוצרים אורגניים של נאות סמדר צילום דן לב

יתרונותיו של האסטקסנטין:1. נלחם ברדיקלים החופשיים (יעיל פי 6000 מויטמין C!)2. מגן על העור מפני קרינת UV  וממזער את נזקי השמש וכתמי פיגמנטציה3. מעודד יצור קולגן – החלבון הטבעי בגופנו שאחראי על נפח ומיצוק העור4. מעודד ייצור חומצה היאלרונית טבעית בעור שאחראית על איזון הלחות 5. חומר אנטי-דלקתי המונע הצטברות חיידקים מזיקים ומבטיח עור נקי ובריא6. נספג באופן מושלם בגו, בשל מבנה מולקולרי ייחודי החודר אל תוך התא

לכבוד חג הפסח מוצרי הקוסמטיקה האורגנית SEMADARמפנקת אתכן/ם ב-30% הנחה על כל מוצרי החברה לדוגמא:  קרם גוף לימון ירוק  – 120ש"ח לאחר הנחה 84 ש"ח קרם ידיים עשיר – 70 ₪ לאחר הנחה 49 ש"חהמבצע מתאריך -1/4 עד 30/4ניתן להשיג: ברשת טבע קסטל, ובחנויות הטבע

המובחרות ובאתר החברה או בנייד – 050-5757878
www.semadar.com

 

 

 



עמוד זה נצפה: 696 פעמים

כתבות קוסמטיקה טיפוח

אני מאשר/ת קבלת דיוור