חיפוש באינדקס עסקים

נשים מעדיפות טיפול טבעי

פורסם מאת: בתאריך: 8 יולי 2014

בשנים האחרונות ישנה נדידה די משמעותית בעולם לכיוון הטבע, כמעט רבע מהאוכלוסייה הפכו לצמחוניים וטבעוניים, המון מוצרים הנמכרים סביבנו כבר אינם מנוסים על בעלי חיים, ואכן, מחקרים מוסיפים ומוכיחים כי ישנו קו זהה גם בבחירתן של נשים בטיפול בזיהומים וגינאלים וכי גם הן מעדיפות לחזור אל הטבע ואם כבר להיעזר בתכשירים, אז כאלה שיהיו טבעיים. 

אקטי גל actigel לטיפול טבעי ויעיל בזיהומי נרתיק. 69.9 שקל בבתי מרקחת. צילום יחצ חולזיהומים וגינאליים הם הסיבה הנפוצה ביותר של ביקור נשים אצל גינקולוג. בתחום הזיהומים הוגינאלים נוכל למנות שלושה סוגים של הזיהומים הנפוצים ביותר, ולכל אחד ההשלכות שלו החל מגירוד ותחושת עקצוץ ועד הפרשות מרובות מהרגיל וריח לא נעים. 

מסתבר, שגם בתחום הטיפול הוגינאלי, מסתמנת מגמה ברורה של נשים להעדיף טיפול באמצעות תכשירים טבעיים, או לפחות כאלה שאינם מכילים משמרים וכד’.
בסקר שערכה חברת "מולטי-ג’ין", באמצעות חברת הסקרים "מדגם", נבדקה השקפתן של נשים בישראל, בהיבט העדפת הטיפול בזיהומים וגינאלים. 
הסקר היווה מדד חברתי ברמה הכי מינימאלית שניתן לקבל על איך הנשים בחברה של היום, 2014, מתמודדות עם בעיות אינטימיות ומכאן גם נראתה ההשפעה על סוגי הטיפולים שהן מעדיפות לטפל.  אחד הנתונים המרנינים בסקר היו כי למרות שהנושא לא נמצא במודעות גדולה, עדיין דעתן של הנבדקות היא  שעדיף לטפל בבעיות מסוג חיידק או זיהום ווגינאלי  באמצעות תכשירים טבעיים וליתר דיוק: 71% מהנשאלות ציינו שהן מעדיפות טיפול בתכשירים טבעיים בבעיות וגינאליות.

עוד עולה מהסקר כי:
60.5% נשים מעדיפות שימוש בתכשיר ללא חומרים משמרים.
11.7% מהנשים הנבדקות בסקר ענו כי הן משתמשות בכל מיני אמצעים כלליים כמו תרופות סבתא, יוגורט, שמן עץ התה ושמנים ארומטיים.  הטענה במקרה זה גם היא מצביעה על העדפתן של נשים לשימוש בתכשירים הבאים מהטבע, עם כמה שפחות חומרים כימיים או משמרים.

פריצת הדרך של "מולטי-ג’ין" הינה בפיתוח פתרון טבעי לזיהום וגינאלי,  שכן, עד כה ניתן היה לטפל בזיהום וגינאלי אך ורק באמצעות מתן אנטיביוטיקה או תרופות נגד פטריות. הפטנט הייחודי של סדרת מוצרים זו מצוי במרכיב העיקרי 2QR המבוסס על תרכובת ייחודית מוגנת פטנט. זוהי תרכובת יעילה במיוחד בחסימת חיידקים פתוגניים ופטרת.
"אקטי-ג’ל" מוצר הדגל של הסדרה, מאפשר לטפל הן בזיהום החיידקי, והן בפטרת הנרתיק, הקנדידה, באופן טבעי וללא אנטיביוטיקה. כמו כן, הוא משפר את הפלורה של הנרתיק לרמה מיטבית. יעילותו הוכחה במחקרים קליניים, חלקם נערכו באיטליה וביפן, והוכיחו יעילות דומה לטיפול באנטיביוטיקה בכל קבוצות הגילאים.
 
סדרת "מולטי ג’ין" כוללת שישה מוצרים ל טיפול בבעיות ווגינליות,    עוד ניתן למצוא בסדרה את  הפלורה פלוס- הנועד לטיפול בקנדידה(פטרת הנרתיק), ליקווי ג’ל תכשיר המעניק לחות וגינאלית, קומפרסים- רטיות להרגעה והחלמה של רקמות פגועות כמו תפרים וטחורים לאחר לידה, וגינל דוש וטבליות– שטיפה אינטימית פנימית הכוללת אביזר שטיפה לנוחות מרבית, ופאמיווש תחליב שטיפה חיצוני ללא סבון.
כל המוצרים אינם מכילים חומרים משמרים, כולם מבוססים על חומרים טבעיים שאינם מזיקים, וכולם עשויים בכדי לשפר את אוכלוסיית החיידקים המועילים אשר מגינים עלינו מצרות.

מוצרי סדרת "מולטי ג’ין" נמכרים ברשת "סופר-פארם" ובתי המרקחת הפרטיים בכל הארץ. טלפון 03-6822258
סדרת מולטי גין לטיפול בבעיות וגינליות פטנט עולמי טבעי. להשיג בבתי מרקחת. קרדיט צילום יחצ חול

 
 



עמוד זה נצפה: 417 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור