חיפוש באינדקס עסקים

אסתי גינזבורג בקניון רמת אביב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 מאי 2013

אסתי גינזבורג בקניון רמת אביבהבינלאומית אסתי גינזבורג והפרזנטורית של רשת התכשיטים Miller, הגיעה אתמול לחנות המותג בקניון רמת אביב, במסגרת אירוע המכירה השנתי של הרשת MILLER WATCH PARTY 2013.

במסגרת אירוע חודש השעונים, מציעים ברשת Miller לקהל הרחב להגיע עד סוף חודש מאי להביא שעונים ישנים מכל סוג וליהנות מזיכוי של עד 2500 ₪ לרכישת שעון חדש. במילר ישמישו את כל השעונים ויתרמו אותם לעמותת "פתחון לב" ביחד עם הפרזנטורית.

אסתי הביאה איתה שעון לילדים שקנתה במיוחד לרגל האירוע, ובמקומו בחרה לעצמה שעון חדש של גברים.
מבחינתה לענוד שעון של נשים זה בנאלי ויש משהו סקסי באישה שעונדת שעון של גברים. הכי היא אוהבת לענודש את השעונים של בעלה איש העסקים עדי קייזמן, לטענתה יש לו טעם טוב.

ליום הנישואין הראשון המתקרב, עוד אין לה תוכניות, אבל הבטיחה שכבר תדע איך להפתיע את בעלה. וזה לא יהיה בארץ.
בקרוב תוכלו לראות אותה על גבי פוסטרים בערים החמות בעולם, היא בסוף תהליך חתימה על חוזה עם חברת תקליטים בינלאומית.

בסופ"ש הקרוב היא תטוס עם כל החברות ומי שיגיע לשדה התעופה ויעלה על הטיסה לברלין, יוכל לראות אותה רוקדת באחת השורות הראשונות בהופעה של ביונסה.

אם תוזמן לאירוע שטיח אדום בעתיד, היא לא שוללת ללבוש חליפה גברית, זה יותר סקסי משמלה.
על הדרך סיפרה שיש לה אוסף של נעליים. נעליים זה משהו שהיא לא עומדת בו, גם כשהיא מחליטה שלא לעשות יותר שופינג, אם יש זוג נעליים שמוצא חן בעיניה בחלון ראווה, היא ככל הנראה תקנה אותו. נעליים הן הפריט היקר ביותר שיש לה בארון אבל את המחיר היא שומרת לעצמה.

היא מאחלת לעצמה בבית הבא שיהיה לה ארון בגדים כמו זה של אחת מבנות הקרדישיאנס.
אחרי אינסוף נסיונות כושלים לזייף את עמוד הפייסבוק שלה, גינזבורג החליטה לוותר בינתיים על החיים בעולם הוירטואלי, ביתיים היא מרגישה שהיא קצת מפספסת את מה שכל החברים שלה כבר יודעים. אולי בקרוב תפתח מחדש עמוד משלה.

אסתי גינזבורג בקניון רמת אביב

אסתי גינזבורג בקניון רמת אביב
קרדיט: אירוע השעונים השנתי של מילר / Miller watch party, צילום: ערן לם.



עמוד זה נצפה: 579 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור