חיפוש באינדקס עסקים

נעלי קיץ – בי יוניק

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 מאי 2011

עונת האביב-קיץ השנה טומנת בחובה מגוון סגנונות, לצד קשת של צבעים, כשמחד ניתן למצוא חופש מרבי של צבעים על גבול הצבעים זרחניים, ורוד פוקסיה, צהוב, טורקיז ועוד ומאידך משאיר אותנו במקום הבטוח של צבעי הניוד, הפודרה והסלמון שמככבים השנה לצד השחור, האפור והתכלת. בקיצור הולך להיות לנו חופש אמיתי של בחירה.

מותג ההנעלה בי יוניק מציג העונה קולקציה של למעלה מ-40 דגמים עם סגנונות אופנתיים במיוחד המבטיחים להשתלב עם חיי היום יום של כל אחת ואחת מאיתנו לצד נוחות מרבית ובלתי מתפשרת.

מסגנון של נעלי עקב אלגנטיות לערב וכלה בנעליים שטוחות למראה יומיומי, כך שכל אחת תוכל למצוא את מבוקשה.

קולקציית הנעליים מתאפיינת בניחוח וינטג’, עדין למראה, רומנטי ונקי מכל גימיק אפשרי.

נעליים המשתלבות עם ג’ינס וגופייה למראה קז’ואל קליל ויומיומי, וגם עם חצאיות סטייל בלרינה או שמלות ערב למראה מהודר ומלא גלאם.


        
נעלי קיץ - בי יוניקהקולקציה עשויה מעורות משובחים ורפידות נעימות למגע המעניקות תמיכה טובה לרגל ולגב, ותחושה נעימה וקלילה לימי הקיץ החמים.

עוד ניתן למצוא נעליים בעלות עקב סילטו המתאימות לערב, נעליים בעלות עקב עץ שמאוד אופנתיות בקיץ הזה, המבטיחות יציבות ונוחות לכל היום.

מגוון רחב של נעליים וסנדלים במראה רומנטי, סנדלים שטוחות במראה וינטג’ עם חרטום מעוגל לצד פיתוחים, נעלי פיפ טואו שממשיכים איתנו גם העונה, סנדלי אצבע מתוכשטות להפליא בשילובי אבנים למראה יוקרתי ומלא סטייל.

הצבעים השולטים בקולקציה זו משתלבים בהרמוניה מושלמת לאופי הנעליים. מלבד השחור והאפור הנצחי ניתן לראות כי הצבעים השולטים בקולקציה כוללים את צבעי הניוד, הפודרה, הוורדרד, התכלת, הזהב שלשמחת רבות מהנשים ילווה אותה גם העונה.

להשיג בחנויות הדגל של בי יוניק: שינקין 26 ואבן גבירול 179 ת"א, וייצמן 14 גבעתיים וב-60 חנויות נבחרות.

 

 

 

נעלי קיץ - בי יוניק

נעלי קיץ - בי יוניק
נעלי קיץ – בי יוניק



עמוד זה נצפה: 549 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור