חיפוש באינדקס עסקים

נעלי כלה – עונת החתונות 2012

פורסם מאת: בתאריך: 2 אפריל 2012

AEROSOLES – נעלי כלה עונת החתונות 2012, צילום: יח"צ AEROSOLESלקראת פתיחת עונת החתונות 2012, מציגה רשת ההנעלה AEROSOLES מגוון רחב של נעלי כלה. הנעליים עשויות עור איכותי, סוליה גמישה ומגיעות במגוון סגנונות עיצובים קלאסיים, נקיים ויוקרתיים. בין הפריטים ניתן למצוא נעליים, סנדלים וכפכפים מעוצבים בווריאציות שונות עם עקב ובלי עקב.

כל כלה יודעת שנוחות הנעל הינה הדבר החשוב ביותר בערב החתונה. במותג ההנעלה הבינלאומי AEROSOLES פיתחו מגוון נרחב של נעלי כלה המשלבות נוחות ואופנתיות, אשר יעניקו לכלה את האפשרות לחגוג כל הערב ולהרגיש בנוח, מבלי לסבול מכאבי רגליים או לחשוש ממעידות.

קולקציית נעלי כלה 2012 נוצרה בהשראת AEROSOLES – נעלי כלה עונת החתונות 2012, צילום: יח"צ AEROSOLESהטרנדים המובילים בעולם האופנה, כך שניתן למצוא נעליים מתוכשטות, עיצובים המשלבים צורות גיאומטריות, סנדלי רצועות העוטפות ומחזיקות את הרגל ולא חותכות אותה, נעלי פיפ-טואו סנדלים שטוחות בעיצוב נקי ואף קבקבי אצבע עדינות. הנעליים מגיעות במגוון טקסטורות כגון עור נחש, לקה, בד ועוד.

קרן קלנסקי עזורי בעלת הזיכיון בארץ, מעניקה טיפים לבחירת הנעליים המושלמות לכלה:

  1. התחשבי במיקום האירוע; אם בחרת להתחתן בגן אירועים ותצטרכי להסתובב כל הערב על דשא ואבנים, העדיפי נעליים שטוחות או על עקב קטן שלא יגרמו לך למעוד.
  2. התחשבי בצבע השמלה; אם שמלתך AEROSOLES – נעלי כלה עונת החתונות 2012, צילום: יח"צ AEROSOLESבצבע לבן צחור שלבי אותה או עם נעל לבנה צחורה או נעליים בצבעי כסף או זהב. אם שמלתך בצבע שמנת ביחרי נעל בגוון שמנת או בגווני זהב.
  3. אל תחפשי הרפתקאות; להנאה מירבית מיום חגך הקפידי לבחור סגנון של נעליים הנוחות לך ושאת אוהבת. זיכרי כי ביום האירוע את צריכה לעמוד בנוחות על הנעל שעות רבות, ועל כן חשוב שתרגישי איתה בנוח ותאהבי אותה. בחירה בסגנון נעל אהובה תאפשר לך לנצל את הנעליים גם לאחר יום החתונה.
  4. בעת בחירת הנעליים- התחשבי באורך השמלה. קחי איתך את הנעל הנבחרת למדידה האחרונה של השמלה כדי לוודא התאמה מושלמת מבחינת הגובה ונוחות מירבית.
  5. הקפידי להתהלך בבית עם הנעל החדשה על מנת שתקבל את צורת הרגל ורגלייך תתרגל אליה.
  6. את יכולה לשלב 2 זוגות נעליים לערב האירוע; נעל על עקב לקבלת הפנים ולחופה, ונעל שטוחה למסיבת הריקודים.
 
 
 
 
 
 
AEROSOLES – נעלי כלה


עמוד זה נצפה: 396 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור