חיפוש באינדקס עסקים

"נכנסתי למשקפיים גדולים"

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 ינואר 2018

"נכנסתי למשקפיים גדולים"

לי אפיק מנכ"ל רשת אירוקה הגיע היישר מתערוכת המשקפים בפריז, לנצח על סט הצילומים שנערכו לרגל השקת קמפיין קיץ 2018, בכיכובה של הפרזנטורית החדשה, הדוגמנית ואושיית הרשת (מעל 1.1 מיליון עוקבים באינסטגרם!)  נטע אלחמיסטר בת ה – 23.

נטע אלחמיסטר הפרזנטורית של אירוקה. צילום- גורן סטודיו

אלחמיסטר, נבחרה מבין עשרות מעמדות, להחליף את הכוכבת ההוליוודית, הוונדר וומן הבינלאומית גל גדות, שהיתה פרזנטורית אירוקה בשנה האחרונה.

על סט הצילומים הצטלמה אלחמיסטר עם כ – 150 משקפי שמש וראייה, אותם הביאה אפיק היישר מהתערוכה בפריז, של מותגי העל המובילים בעולם,  ביניהם: טום פורד, סלין, גוצ’י, פראדה, דולצ’ה גבאנה, רייבאן, רוברטו קוואלי ארמני ועוד.

לי אפיק
עדכנה את נטע שהקמפיין בכיכובה יעלה בסוף חודש פברואר, בתקציב של 1 מיליון ₪, לעונת הקיץ, ויכלול סרטים בטלוויזיה, מודעות במגאזינים ובדיגיטל.

נטע אלחמיסטר ולי אפיק מנכלית אירוקה. צילום- גורן סטודיו

נטע הודתה לאפיק ולרשת אירוקה על שבחרו בה כפרזנטורית של המותג ואמרה לה: "יש לי ארון מיוחד רק למשקפים, זהו פריט האופנה החשוב ביותר ואם אינני טועה הארון כולל כ 100 משקפים שונים – לכל מקום שאני יוצאת אני חמושה במשקפיים, אם במשקפי שמש או ראייה,  וזאת למרות שהראייה שלי מצוינת ואני רואה 6:6."

עוד התגאתה נטע סיפרה כיום עוקבים אחריה מעל ל 1.1 מיליון באינסטגרם והיא היחידה בארץ שהחלה דרכה ברשתות החברתיות ומשם צמחה לעסקים ולדוגמנות, בניגוד לכל השאר שעשו את הדרך ההפוכה.

נטע אלחמיסטר ולי אפיק מנכלית אירוקה. צילום- גורן סטודיו

וכשנשאלה  נטע על תוכנותיה לעתיד, סיפרה שהיעד הבא שלה הוא לכבוש את העולם, (כמו גל גדות?), אותה היא מחליפה בקמפיין הנוכחי והיא מהווה עבורה מודל להערצה ולחיקוי.

בסוף יום הצילומים יצא נטע חמושה ב 10 זוגות משקפי שמש חדשים, אותם העניקה הנהלת רשת אירוקה לפרזנטורית החדשה שלה.

נטע אלחמיסטר ולי אפיק מנכלית אירוקה. צילום- גורן סטודיו



עמוד זה נצפה: 924 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור