חיפוש באינדקס עסקים

נטע מפרגנת לנטע

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 מאי 2018

נטע מפרגנת לנטע

נטע (אלחימסטר) מפרגנת לנטע (ברזילי) לוקחת את בכירי מותג העל סלין מצרפת למופע הניצחון של נטע ברזילי בכיכר רבין בת"א

הדוגמנית ואושיית הרשת נטע אלחימסטר, התייצבה אתמול בערב (יום ב) בהשקת משקפי השמש של מותג העל סלין, של רשת אירוקה, שנערך בקניון האופנה בת"א.

השקת סלין באירוקה 14.05.18 צילום אלעד גוטמן

אלחימסטר, הפרזנטורית של הרשת הגיעה לאירוע מלווה בחברתה הטובה, מיכל מורדוב, נערת ישראל והסוכן האישי שלה שי אביטל, ושם פגשה את בכירי חברת סלין העולמית אשר הגיעו היישר מפריז במיוחד להשקה.
אלחימסטר סיפרה שתכננה לקחת את האורחים לארוחת ערב במסעדת יוקרה בת"א, אך בעקבות הניצחון של נטע ברזילי שינתה ברגע האחרון את התוכניות ומהירה לפרגן לה ולהראות להם את השמחה של עם ישראל, והחליטה להמשיך ולחגוג בכיכר רבין, להופעת הניצחון!"

השקת סלין באירוקה 14.05.18 צילום אלעד גוטמן

נטע סיפרה לאורחים שחזרה מהונג קונג ויפן, לשם נסעה לפגישות עסקים עם השותפה שלה נועה בני "אנחנו רוצות לשווק את בגדי הים שלנו במזרח, אנחנו במגעים מתקדמים לכך אז תאחלו לנו בהצלחה" והוסיפה "ברגע שחזרתי נסעתי לאילת לחגוג בסוף שבוע מסיבת רווקות של חברתי הקרובה קורל סימנוביץ" הוסיפה וקרצה "בקרוב אצלי"….

מיד לאחר מכן, נשאלה האם היא רומזת שהחתונה מתקרבת, צחקה ואמרה שכולם מוזמנים להפנות את השאלה לבן זוגה, שחקן הכדורגל רמי גרשון אשר היה אמור גם להגיע לאירוע אך התעכב באימון של הקבוצה….

רק נציין שנטע הגיעה בלבן והתחדשה בזוג משקפי סלין בצבע לבן… נראה לכם שהיא באמת רומזת משהו?

השקת סלין באירוקה 14.05.18 צילום אלעד גוטמן השקת סלין באירוקה 14.05.18 צילום אלעד גוטמן



עמוד זה נצפה: 872 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור